bazarnews

کد خبر: ۷۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) ۲۹ هزار و ۳۰۰ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۸۱۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۷ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.
همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۲۵۹ واحد کاهش به ۴۲۲ هزار و۸۸۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۱۷۰ واحد واحد افت به ۲۷۷ هزار و ۲۰۴ واحد رسیدند.
شاخص بازار اول ۲۷ هزار و ۵۸ واحد و شاخص بازار دوم ۳۶ هزار و ۴۹۳ واحد کاهش داشتند.
علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با چهار هزار و ۸۷۷ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با چهار هزار و ۵۳۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با سه هزار و ۶۶۳ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با دو هزار و ۵۰ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۲۲۴ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با یک هزار و ۲۱۲ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با یک هزار و ۱۸۸ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با یک هزار و ۱۷۳ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک هزار و ۱۶۳ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) بایک هزار و ۱۵۴ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با یک هزار و ۱۰۱ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۵۹ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با یک هزار و ۱۴ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۸۱۸ واحد و بانک صادرات ایران (وبصادر) با ۷۹۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه ، سهام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: