bazarnews

کد خبر: ۷۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات "طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال" در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:براساس این طرح حساب‌های تجاری به سامانه‌های مالیاتی وصل خواهند شد و تمامی تراکنش‌های نظام بانکی به سامانه‌ای -که بانک مرکزی تهیه می‌کند- وصل شود.

مهدی طغیانی در تشریح جلسه دیروز (سه شنبه 26 شهریورماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی "طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال" خبر داد و گفت:کلیات این طرح امروز مصوب شد و جزئیات آن نیز پس از بررسی در کمیته مربوطه به صحن کمیسیون خواهد آمد و بند به بند مورد بررسی قرار می گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: "طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال" سعی دارد؛ نقل و انتقالات مالی که درون نظام بانکی اتفاق می افتد را ساماندهی کند بدین معنا که منشاء و مقصد پول مشخص شود، حساب های شخصی از حساب های تجاری جدا شده و برای حساب های شخصی سقف اعتباری معلوم کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین براساس این طرح حساب های تجاری به سامانه های مالیاتی وصل خواهند شد و تمامی تراکنش های نظام بانکی به سامانه ای -که بانک مرکزی تهیه می کند- وصل می شود تا بانک مرکزی از تمامی تراکنش ها اطلاع داشته باشد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: