bazarnews

کد خبر: ۷۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
معاون اول رییس جمهور گفت:اید ابلاغ شود که هیچ کس حق ندارد مقررات جدیدی وضع کند مگر اینکه تعدادی از مقررات قبلی را لغو کند.

 اسحاق جهانگیری روز سه شنبه پس از اولین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید در گفت وگو با خبرنگاران گفت: واقعیتی که وجود دارد این است که اگر تولید کشور راه بیافتد، کالا در داخل کشور به اندازه کافی وجود خواهد داشت و در شرایطی که همه می دانیم کالاها با قیمت های بسیار بالایی در اختیار مردم قرار می گیرد و در شرایطی که مملکت با مشکلاتی مواجه است، اگر به معنای واقعی بخواهیم اقدامی برای رفاه مردم انجام دهیم، آن کار ریشه ای که منجر به بهتر شدن شرایط مردم می شود در مرحله اول توجه به تولید داخلی است.
معاون اول رییس جمهوری با قدردانی از رهبر معظم انقلاب بخاطر توجه ویژه به بخش تولید کشور گفت: ایشان با حساسیت دو بار در طی یک ماه اخیر به این موضوع مهم اشاره و تاکید کردند که کارگروهی برای رفع موانع جهش تولید تشکیل شود و خوشبختانه در جلسه ستاد اقتصادی دولت و جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز این موضوع مورد تاکید قرار گرفت و به من تاکید شد که با ترکیبی مناسب این ستاد را تشکیل بدهم.
وی یکی از اصلی ترین رویکردهای دولت را صیانت از اشتغال موجود در بخش تولید عنوان کرد و افزود: امروز در اولین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید بحث را باز گذاشتیم که دوستان راجع به این کارگروه بحث کنند تا ببینیم تمرکز اصلی روی چه موضوعاتی باشد.
معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: نمایندگان قوه قضاییه را آقای رئیسی معرفی کرده اند و از دولت نیز تعدادی از اعضای ستاد اقتصادی در جلسه حضور داشتند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: