bazarnews

کد خبر: ۷۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
وزیر امور اقتصاد و دارایی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صنعت و معدن اظهار داشت: بانک صنعت و معدن از نظر اصول و خدمات بانکداری باید بانکی مدرن و پیشرو باشد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صنعت و معدن با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، "عباس معمار نژاد" معاون بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، "حسین مهری" مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و دیگر اعضای مجمع عمومی این بانک، برگزار و در این جلسه صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به پایان سال 1398 تصویب شد.
بنا بر این گزارش، وزیر اقتصاد طی سخنانی در این جلسه گفت: بانک صنعت و معدن به واسطه اهداف و مأموریت های توسعه ای آن، انتظار می رود در راستای توسعه صنعتی گام هایی را بردارد که تصویر امیدبخشی را بتوان داشت. گزارش امسال نشان می دهد که به این سمت حرکت کرده، اما، می طلبد که گام ها قوی تر باشد تا به سطحی برسد که رضایت بخش باشد.
وزیر اقتصاد یادآور شد: بانک صنعت و معدن یک بانک تخصصی است و متناسب با آن وظایف، اهداف و انتظاراتی از این بانک وجود دارد.
وی افزود: از منظر تخصصی نیز، انتظار لاینقطع از بانک صنعت و معدن این است که از نظر اصول و خدمات بانکداری یک بانک پیشرو و مدرن باشد. این بانک در همه زمینه ها، به خصوص بانکداری دیجیتال، انتظار می رود رتبه برتر را کسب کند و بتواند با سرعت بیشتری به سمت بانکداری هوشمند حرکت کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: