bazarnews

کد خبر: ۷۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
رئیس جمهور گفت: همه دستگاههای اجرایی موظفند که سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در شانزدهمین جلسة شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اهمیت ضرورت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات گفت: همه دستگاه ها برای تأمین رضایت شهروندان و کاستن از دغدغه های آنان، روند فعالیت ها و خدمات خود را برای مردم اطلاع رسانی کرده و هرکجا ابهام و نگرانی برای مردم وجود دارد، فورا رفع کنند.
دستگاه های اجرایی موظفند سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند
دکتر روحانی با بیان اینکه دولت الکترونیک باید در خدمت سلامت و معیشت شهروندان باشد، به همه دستگاه های اجرایی دستور داد در جهت ارتقای خدمات الکترونیک، هم افزایی و تلاش برای رفع کاستی ها یا نارسایی های آن را بطور ویژه مورد توجه قرار دهند.
کیفیت ارایه خدمات شهری در سطوح مختلف باید منطبق با خواست و نیازهای شهروندان باشد
رئیس جمهور تقویت زیرساخت دولت الکترونیک را از ابتدای فعالیت دولت یازدهم جزو اولویت ها برشمرد و با اشاره به نقش ارزشمند آن در مهار زنجیره انتقال کرونا و حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد: کیفیت ارایه خدمات شهری در سطوح مختلف باید منطبق با خواست و نیازهای شهروندان باشد و در کمترین زمان و دقت بالا انجام گیرد.
 شهرداری ها در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه کنند
وی ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان را با یک عزم جدی، امری کاملاً دست یافتنی خواند و گفت: امروز هوشمندسازی شهرها باید از اولویت های بخش مسکن و شهرسازی و شهرداری ها باشد و انتظار می رود که در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: