bazarnews

کد خبر: ۷۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از احتمال وقوع موج بزرگ کرونا در پایتخت خبر داد.

«رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تغییری در غربالگری افراد انجام شده است یا نه گفت: در مساله غربالگری هیچ تغییری ایجاد نشده است و شهرداری نیز اقدامات خود را در این زمینه انجام می‌دهد.اکنون در مساله دفن پسماند اقدامات بهتر و باکیفیت‌تر از قبل انجام می‌شود و اگر لازم باشد، امکان تشدید این اقدامات وجود دارد، البته این بستگی به درخواست ستاد مبارزه با کرونا دارد.

وقوع موج بزرگ کرونا در تهران محتمل است

او با اشاره به احتمال وقوع موج بزرگ کرونا در تهران به دلایل آن اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود اگر موجی بیاید و با توجه به اینکه درصدی از مردم پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، غربالگری اجرا نمی‌شود و امکان اجرای قرنطینه وجود ندارد، این احتمال وجود دارد که با موج بزرگی روبرو شویم و باید برای وقوع آن آمادگی داشته باشیم.

کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا ردیابی بیماران کرونایی که فرمانده ستاد کرونای شهر تهران به آن اشاره کردند با همکاری شهرداری تهران بوده و چرا شهرداری که در هفته های اول شیوع کرونا نسبت به آن اقدام کرد این فرایند را متوقف کرده است؟ گفت: دو ردیابی در دوره اول شیوع کرونا انجام شد که یکی از آنها توسط وزارت ارتباطات و در سطح کشور انجام شد و دیگری در سطح شهرداری و از طریق افرادی که در سامانه "تهران من" ثبت نام کرده بودند، صورت گرفت.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: