bazarnews

کد خبر: ۷۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
وزیر جهاد کشاورزی گفت: توزیع نهاده از طریق سامانه بازارگاه به شدت نظارت می شود و برای مرغداری های مختلف سهمیه نهاده در این سامانه مشخص شده است.

کاظم خاوازی یکشنبه شب در دیدار تشکل ها، فعالان و نخبگان کشاورزی استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر کشور حدود ۱۷ میلیون تن وابستگی به خرید نهاده کشاورزی دارد در حالی که در تحریم کامل هستیم و فشار بر دولت بسیار زیاد است.
وی گفت: بانک مرکزی تمام تلاش خود را انجام می دهد و به وزارت جهاد کشاورزی همان نگاه را داشته که به وزارت بهداشت داشته، شاید در بسیاری از مواقع نگاه بانک مرکزی به وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نهاده های کشاورزی نسبت به وزارت بهداشت برای تامین دارو بیشتر بوده است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه فشار سنگینی بر بانک مرکزی برای تامین ارز وجود دارد اظهار داشت: برای تامین ارز از همه تکنیک ها استفاده شده است.
وی از این شرایط به جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: ما اکنون نسبت به تامین جو و کنجاله عقب هستیم در حالی که شرایط اداره کشور نیز شرایط عادی حتی پنج ماه قبل نیست.
خاوازی افزود: شرایط به گونه ای نیست که اگر جای من را با استاندار یا برعکس عوض کنند شق القمر شود بلکه فشار بسیار زیاد است اما سعی کرده ایم در این مدت از بخش کشاورزی دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: اکنون با برنامه ریزی های انجام شده مانند زمان جنگ شروع به نظارت کردن کرده ایم و براساس سامانه، نهاده ها توزیع می شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: لیست عده زیادی از افرادی که در تامین و توزیع نهاده های کشاورزی فعالیت داشته اند از جمله افرادی که در تامین و توزیع ارز، کالا و توزیع نهاده اقدام کرده یا نکرده اند در اختیار رییس قوه قضاییه قرار گرفت و اگر دو یا سه لیست دیگر تحویل بدهیم بخشی از این ماجرا به پایان می رسد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: