bazarnews

کد خبر: ۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در رتبه نخست باشگاه های ایران قرار دارد. پرسپولیس در سطح جهانی نیز ۳۷ پله صعود داشته و در جایگاه ۹۴ قرار گرفته است.

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار دارد.

از سوی دیگر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۳ امتیاز و با ۳ پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است. پرسپولیس در سطح جهانی نیز ۳۷ پله صعود داشته و در جایگاه ۹۴ قرار گرفته است.

استقلال با ۱۵۳۲ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل به رتبه ۱۲ آسیا رسیده است، اما این تیم در سطح جهانی ۴ پله نزول کرده و در رده ۲۲۰ قرار دارد.

سپاهان اصفهان با ۱۴۷۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. همچنین جایگاه قاره‌ای این تیم نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و همچنان در رتبه بیست و پنجم آسیا قرار گرفته است، اما سپاهان با سه پله سقوط در سطح جهانی در رتبه ۳۶۳ جای دارد.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد و ذوب آهن به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.

شهرخودروی مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۸۱ امتیاز همچنان صدرنشین است، اما کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۳۱ امتیاز به رتبه دوم صعود کرده و جای تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی را گرفته است، این تیم کره‌ای با ۱۶۳۱ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرده است.

پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با ۱۵۹۰ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۳ تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، با ۲۰۸۲ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با ۱۹۴۵ امتیاز در رتبه دوم و پاری سن ژرمن با ۱۹۳۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

رئال مادرید از رده پنجم به چهارم صعود کرده و بارسلونا به رتبه پنجم جهان سقوط کرده است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ
لیورپول
پاری سن ژرمن
رئال مادرید
بارسلونا
آتالانتا
منچسترسیتی
اینتر میلان
سویا
اتلتیکو مادرید

 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: