bazarnews

کد خبر: ۷۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت با بیان اینکه بازار خودرو، شرایط طبیعی ندارد، پیش بینی کرد در هفته های آینده با ریزش شدید قیمت خودروها مواجه خواهیم شد.

«سعید موتمنی» افزود: اکنون به هیچ عنوان خرید خودرو عاقلانه نیست و به خریداران توصیه می شود فکر خرید را از سر خود بیرون کنند.
وی بیان داشت: بازار قفل بوده و رکود کامل بر آن حاکم است، آنچه از قیمت ها شنیده می شود فقط روی کاغذ است و مشتریان نیز فقط قیمت می پرسند.
به گفته این مقام صنفی، قیمت خودروهای داخلی فقط در فضای مجازی داغ است و قیمت خارجی ها نیز به طور مشابه فقط روی کاغذ و بسیار بالا از سوی فروشندگان بیان می شود.
قیمت برخی خودروهای داخلی و مونتاژی
در گروه سایپا، هر دستگاه خودروی پراید ۱۱۱ بین ۱۴۰ تا ۱۴۳ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ بین ۱۲۲ تا ۱۲۵ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ بین ۱۲۴ تا ۱۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.
آگهی دهندگان تیبا۲ قیمت ۱۶۵ میلیون تومانی و تیبا صندوق دار ۱۴۹ میلیون تومانی برای خودروهای خود درخواست می کنند. همچنین در سایت ها ساینا نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان و کوییک دنده ای ۱۸۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
در گروه ایران خودرو نیز آگهی دهندگان هر دستگاه پژو۲۰۶ تیپ۲ را به حدود ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ۳۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی هشت (صندوق دار) به ۲۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای به ۴۳۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به حدود ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: