bazarnews

کد خبر: ۷۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
در افسانه‌ها آمده که شیراز نام فرزند تهمورس بوده که به‌دلیل تاسیس این شهر توسط او، این نام به مرکز استان فارس بخشیده شده است.

شیراز که به شهر بهارنارنج شهرت دارد، مرکز استان فارس است. در افسانه‌ها آمده که شیراز نام فرزند تهمورس بوده که به‌دلیل تاسیس این شهر توسط او، این نام به مرکز استان فارس بخشیده شده است. این شهر در منطقه معتدل شمالی قرار دارد و بارندگی در فصول پاییز و زمستان و اوایل بهار اتفاق می‌افتد. البته اگر به‌خاطر بهارنارنج به این شهر سفر می‌کنید، اواخر اسفند و اوایل بهار بهترین وقت سفر به شیراز است. مردمان مهمان‌نواز شیراز بیشتر اوقات خود را به تفریح و سرگرمی می‌پردازند و در کل مردم خوش‌گذرانی هستند. پس اگر دنبال شهری هستید تا برای سفر انتخاب کنید، شیراز را از قلم نیندازید. در این مطلب از میان هتل های شیراز یکی از آن‌‌ها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در رزرو هتل شیراز از علی بابا شما را راهنمایی کنیم.

هتل پارسه شیراز

تاریخچه و اتاق‌های هتل پارسه

این هتل در سال 1383 در پنج طبقه و 72 اتاق افتتاح و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال 1395 بازسازی شد. هتل پارسه کنار جاذبه‌های زیادی از قبیل مجموعه زندیه، ارگ کریمخانی، حمام و بازار وکیل، باغ ارم، حرم مطهر شاهچراغ، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ، دروازه قرآن و... قرار دارد و به‌همین دلیل یکی از انتخاب‌های گردشگران از میان هتل های شیراز است. همچنین هتل تا فرودگاه با ماشین 20 دقیقه، تا ‌‌تخت‌جمشید 44 دقیقه، تا آرامگاه کوروش یک ساعت و 20 دقیقه فاصله دارد. اگر هم تمایل به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی شیراز را دارید، فاصله شما تا این نمایشگاه 25 کیلومتر یا به‌عبارتی با ماشین 32 دقیقه خواهد بود. اتاق‌های هتل به چند دسته یک‌‌تخته (یک‌تخته سینگل)، اتاق دو‌‌تخته دابل، سوئیت یک‌خوابه دو نفره (یک‌‌تخته دابل)، دو‌‌تخته توئین (دو‌‌تخته سینگل)، اتاق سه‌‌تخته (یک‌تخته سینگل و یک‌‌تخته دابل) و اتاق چهارنفره (سه‌‌تخته همراه سرویس اضافه، یک‌‌تخته سینگل و یک‌‌تخته دابل) تقسیم می‌شود. با رزرو هتل شیراز از طریق سایت‌های معتبر در وقت خود صرفه‌جویی کنید. هتل پارسه با بیش از پنج دهه سابقه و همراه پرسنل مجرب و آموزش‌دیده سعی می‌کند رفاه و راحتی مسافران را فراهم کند. امکانات اتاق‌ها عبارت هستند از پاورسوئیچ، میزتحریر، تلفن (داخلی)، روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آب رایگان، کمد لباس، تلویزیون با شبکه‌های استانی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار، حمام (در برخی واحدها وان و برخی دیگر دوش)، مینی‌بار، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی فرنگی و اینترنت.

امکانات هتل پارسه شیراز

اتاق‌های هتل پارسه همگی از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستند. از همه رنگ‌ها جای درستی استفاده شده و تناسب بین رنگ‌ها زیبایی خاصی را به‌وجود آورده‌اند. لابی زیبای هتل با ظرفیت 25 نفر با سقف بلند، طراحی زیبا و محیطی بزرگ برای منتظرماندن یک محیط ویژه محسوب می‌شود. هتل پارسه شیراز امکاناتی مانند تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، آسانسور (سه دستگاه با ظرفیت چهار تا هشت نفر)، صندوق امانات، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولان، کافی‌شاپ، خدمات بیدارباش، تلویزیون در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه‌داری، لاندری، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پارکینگ مسقف هتل با ظرفیت 35 خودرو و به‌صورت رایگان دغدغه‌ جای پارک را برای شما برطرف می‌کند. رستوران هتل به‌نام سروناز با ظرفیت 220 نفر و سرو غذاهای باکیفیت و ایرانی در طبقه اول قرار گرفته و آماده خدمت‌رسانی است (ساعت سرو صبحانه هفت الی 9 صبح، نهار 12 الی 14:30 و شام 19 الی 22:30). همچنین کافی‌شاپ مجموعه نیز با ظرفیت 60 نفر، به‌شکل 24 ساعته و در طبقه اول فعالیت می‌کند. اگر هم قصد صرف غذا را در هتل ندارید، اطراف هتل انواع رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها وجود دارد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، معتقد هستند یکی از ویژگی‌های مهم این هتل علاوه‌بر موقعیت مکانی خوب، تمیزی و نظافت هر روزه اتاق‌ها بوده است. پرسنل مجموعه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند که یک نکته مثبت محسوب می‌شود. اگر امکانات هتل پارسه از میان هتل های شیراز به‌نظرتان مطلوب می‌آید، حتما نسبت به رزرو هتل از طریق رزرو هتل شیراز اقدام کنید.

مقاله مرتبط : مکان های ناشناخته اصفهان

هتل پارسه شیراز

قوانین هتل پارسه

  • هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن سه سال رایگان حساب خواهد شد. همچنین کودک بین سه تا هشت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس نیم‌بها و بالای هشت سال نفر اضافه حساب می‌شود.
  • پذیرش خانم بدون همراه، فقط با ارائه کارت‌ملی، شناسنامه عکس‌دار فرد یا نامه ماموریت امکان‌پذیر است.
  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی به‌صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، همراه ارائه کارت‌ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین ممکن خواهد بود.
  • مسافران گرامی باید قبل از ساعت 12:00 اتاق خود را تحویل دهند. تحویل‌گرفتن اتاق بعد از ساعت 14:00 انجام می‌شود.
  • اعلام کنسلی تا 48 ساعت پیش از ورود مهمان بدون جریمه محاسبه خواهد شد.

آدرس

شیراز، خیابان زند، پشت ارگ کریم‌خان، خیابان 22 بهمن

برچسب ها: شیراز ، سفر و گردشگری ، هتل
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: