bazarnews

کد خبر: ۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
عامل اصلی اخلال در توزیع ۱۸ هزار حلقه لاستیک دولتی در استان خوزستان دستگیر و انبار احتکارکنندگان ۲۸ هزار تن انواع ورق های فولادی در اصفهان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات ، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در دو عملیات، عامل اصلی اخلال در توزیع لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان خوزستان دستگیر و همچنین انبار های احتکار کنندگان انواع ورق های فولادی در شهرستان مبارکه اصفهان شناسایی و توقیف شد.
بر اساس اعترافات و اسناد پرونده در استان خوزستان، متهم با اخذ ۱۸ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی با توزیع نکردن آن به نرخ مصوب و فروش آن در بازار آزاد خارج از استان، سبب اخلال در تامین لاستیک کامیونداران شده بود که در بازرسی از انبار، بیش از هزار حلقه لاستیک کشف و پس از توقیف تحویل مراجع قضایی شد.
همچنین با بررسی ها در استان اصفهان مشخص شد احتکارکنندگان ۲۸ هزار تن انواع ورق های فولادی را از طریق سهمیه بورس و با تبانی با انبار های موصوف اخذ و اقدام به خدشه برچسب (لیبل) های قبلی و صدور حواله بار مجدد به مقاصد مختلف خارج از شبکه می کردند و آن را در بازار آزاد به بیش از دو برابر قیمت در بورس به فروش می رساندند که پس از بازرسی ۹ انبار حاشیه شهرستان مبارکه استان اصفهان، شناسایی و ضمن توقیف، تحویل مراجع ذیصلاح شد.

برچسب ها: لاستیک ، احتکار ، خوزستان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: