bazarnews

کد خبر: ۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
شرایط فروش خودرو جکJ5 در دو مدل دنده ای و اتوماتیک در آبان ماه عرضه شد.
بازار نیوز - شرکت کرمان موتور همچون سنوات گذشته سری دنده معمولی این خودرو را تنها با یک مدل خواهد فروخت و قیمت اعلام شده برای این خودرو نیز 539 میلیون ریال اعلام شده است.

در این تک مدل فروش برای جک J5 دنده ای شما باید 150 میلیون ریال در زمان ثبت نام پرداخت کنید و مابقی قیمت را در زمان صدور دعوتنامه واریز کنید اما کرمان موتوری ها در این مقطع 250 میلیون ریال تسهیلات نیز در نظر گرفته اند.
 
باز پرداخت این تسهیلات دریافتی از 8 تا 36 ماه متعیر بوده و شما در بهمن ماه 95 می توانید از سواری با این خودرو لذت ببرید.
 
برای خرید جک J5 اتوماتیک شما باید برای پرداخت 629 میلیون ریال آمادگی داشته باشید. در خرید نقدی شما برای ثبت نام اولیه تنها 200 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه واریز می کنید.پ
 
تخفیف خرید نقدی شما 10 میلیون ریال و سود مشارکت و انصراف شما به نرتیب 20 و 15 درصد خواهد بود. خودروی شما در بهمن ماه تحویل داده می شود.
 
چنانچه شما علاقه مند به خرید جک J5 اتوماتیک هستید اما پول لازم برای این خرید را هم اکنون در اختیار ندارید باید به شما اعلام کنیم که کرمان موتور برای شما نیز مدل های فروش متنوعی را در نظر گرفته است.
 
در مدل اول فروش اعتباری شما باید در اولین قدم 200 میلیون ریال واریز نمایید و همزمان با صدور دعوتنامه نیز مابقی قیمت خودرو را واریز کنید اما در این زمان شما می توانید از تسهیلات 300 میلیون ریالی استفاده کرده و در مجموع 8 ماه این مبلغ را باز پس دهید. خودرو در بهمن و با سود مشارکت 20 درصد تحویل شما می شود.
 
برای آن دسته از خریدارانی که پرداخت قسطی را ترجیح می دهند نیز یک مدل فروش اعلام شده است در این روش بعد از پرداخت 200 میلیون ریال پیش پرداخت، مابقی مبلغ را در 24 یا 36 ماه پرداخت خواهید کرد. البته مبلغی مختصر باقی می ماند که پرداخت آن نمی تواند برای شمت مشکلی ایجاد کند. خودرو در بهمن 95 تحویل داده خواهد شد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.
پرشین خودرو
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: