bazarnews

کد خبر: ۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از امروز (چهارشنبه اولآبان ماه) به صورت اینترنتی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از امروز (چهارشنبه اولآبان ماه) به صورت اینترنتی انجام می شود.
فتح الله شعبانی با اعلام این خبر گفت: برای رفاه حال بازنشستگان عزیز و با توجه به ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی به این عزیزان، از چهارشنبه هفتم آبان ماه ۱۳۹۹، درخواست و صدور گواهی کسر از حقوق به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir صورت می پذیرد.
شعبانی اظهار کرد: براین اساس، بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری برای دریافت این خدمت نیاز به مراجعه حضوری به ذی حسابی مدیریت های صندوق در تهران و سایر استان ها را ندارند و می توانند از طریق سایت مذکور اقدام کنند.
او افزود: پس از ثبت درخواست توسط بازنشسته و بررسی آن، کلیه فرایندهای اداری شامل تأیید یا عدم تأیید درخواست، ارسال گواهی برای متقاضی و اصالت سنجی گواهی بوسیله بانک از طریق پیامک به شماره همراه متقاضی ارسال خواهد شد و در نهایت، گواهی صادر شده از طریق پست به نشانی درخواست کننده ارسال می شود.
شعبانی تصریح کرد: سیستم به صورت هوشمند ارتباطی بین گواهی مورد نظر با سقف تسهیلات درخواستی و سایر گواهی های صادر شده در گذشته که در سیستم پرداخت مستقیم حقوق وجود داشته و کسورات آن اعمال شده است، برقرار می کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: