bazarnews

کد خبر: ۷۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
معاون استاندار تهران گفت: تاکنون بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تهران پرداخت شده است.

 حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای بانک های شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل و افراد آسیب دیده از کرونا بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان اعطاء شده است.
وی با اشاره به اینکه تا مبلغ ۱۰۶۰۰میلیارد تومان امکان پرداخت تسهیلات کرونا یی وجود دارد، افزود: در طی شش ماه گذشته از محل اعتبارات اشتغالزایی مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان تهران پرداخت شده است.
معاون استاندار تهران برخی قوانین و اعمال سلیقه ها را مانع از اعطای تسهیلات به متقاضیان برشمرد و بیان کرد: در بانک ها اگر مدیران بخواهند تسهیلاتی را اعطاء کنند می توانند راه حلی برای آن بیابند، روزی که بانک وام ندهد روز ختم حیاتش است و بانک بدون مشتری موفق نمی شود.
عسگری تأکید کرد: همراهی بانک ها در سال جاری نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست و با همکاری و همراهی با استانداری و کارشناسان اقتصادی مسیر اعطای تسهیلات هموار و شرایط بهتر شده است.
وی با تأکید بر اینکه ملاک اجرای عین قانون است، گفت: ما از دستگاه های اجرایی و بانک ها نمی خواهیم که فراتر از قانون عمل کنند و فقط می خواهیم عین قانون عمل کنند، هیچ بانکی حق ندارد درصدی از تسهیلات اعطایی به متقاضیان را بلوکه کند، باید در ارزیابی وثایق بازنگری شود.

برچسب ها: تسهیلات ، کرونا ، تهران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: