bazarnews

کد خبر: ۷۹۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
بی شک دبی یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه است و پیشرفت روز افزون این شهر باعث شده تا امروزه گردشگرانی که قصد دارند تا به سراغ یک شهر مدرن، خاص و هیجان انگیز بروند، عموما دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری کرده و در ۴۰ سال گذشته از یک کشور قدیمی، عقب افتاده و سنتی، به یک کشور توریستی و اقتصادی بسیار مهم در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. همین موضوع سبب شده تا امروزه گردشگران بسیار زیادی از سراسر نقاط دنیا به امارات متحده عربی آمده و از شهرهای این کشور بازدید کنند. از مهم ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی می توان به ابوظبی و دبی اشاره کرد تا به بررسی این دو شهر پرداخته و بیان کنیم که بین ابوظبی و دبی کدام شهر بهتر است، پس با زیما سفر همراه باشید.

دبی و ابوظبی کدام بهتر است

ابوظبی کجاست

ابوظبی پایتخت کشور امارات متحده عربی است و افرادی که علاقه‌ مند هستند تا به سراغ پایتخت این کشور رفته و لحظات فوق العاده ای را در آن تجربه کنند، می توانند با سفر به ابوظبی به این هدف دست پیدا کنند.

 یکی از موضوعات بسیار مهمی که در رابطه با ابوظبی باید به آن توجه داشت، این است که این شهر به نسبت پیشرفت روز افزونی که در کشور امارات متحده عربی وجود دارد، سرعت کمتری را طی کرده و هنوز شاهد فرم سنتی بسیار زیادی در برخی از مناطق این شهر هستیم.

افرادی که به دنبال بازدید از مناطق سنتی کشور امارات هستند، می توانند با سفر به ابوظبی به این هدف دست پیدا کنند. ابوظبی را می توان امروزه قطب سیاسی کشور امارات متحده عربی نامید.

دبی و ابوظبی کدام بهتر است

دبی کجاست

بی شک دبی یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه است و پیشرفت روز افزون این شهر باعث شده تا امروزه گردشگرانی که قصد دارند تا به سراغ یک شهر مدرن، خاص و هیجان انگیز بروند، عموما دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

دبی که توریستی ترین شهر امارات متحده عربی محسوب می شود، حدود 3 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد و سالانه میزبان بیش از 15 میلیون توریست می شود! یک شهر همه چیز تمام است و هم جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد و هم اینکه بهترین و به روزترین اماکن تفریحی دنیا و جذاب ترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. نکته جالب این است که دبی تمامی این پیشرفت ها را در همین چند سال اخیر به دست آورده و تا چند دهه قبل خبری از این امکانات نبوده! به خاطر همه این پیشرفت‌ها و همه این جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی، هتل ها و مراکز خرید لوکس هم هست که دبی به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل شده است و تعداد مسافران آن در سال تا این اندازه بالا است!

اگر به دنبال آن هستید تا در کشور امارات متحده عربی به سراغ تفریحات هیجان انگیز رفته و در یک شهر مدرن حضور داشته باشید، به شما پیشنهاد می دهیم تا دبی را انتخاب کنید. وجود اماکن گردشگری و تفریحی مختلف و آزادی های گوناگونی که در دبی وجود دارد، این امکان را برای گردشگران به خصوص افراد جوان فراهم کرده تا بتوانند لحظات فوق‌ العاده ای را در این شهر سپری کنند. وجود مراکز خرید گوناگون و جاذبه های تفریحی و گردشگری مختلف سبب شده تا دبی یکی از هیجان انگیز ترین شهرهای خاورمیانه لقب بگیرد.

دبی و ابوظبی کدام بهتر است

بین دبی و ابوظبی به کدام شهر سفر کنیم

اگر در سفر به کشور امارات متحده عربی قصد دارید تا به سراغ یک شهر تاریخی رفته و بیشتر با فرهنگ و تاریخ مردم امارات آشنا شوید، می توانید ابوظبی را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، اما اگر علاقه مند هستید تا به سراغ یک شهر مدرن، لوکس و تفریحی بروید، دبی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مقصد برای شما خواهد  بود. امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی که در دبی وجود دارد، به هیچ عنوان با ابوظبی قابل مقایسه نیست و افراد می توانند در هر لحظه به سراغ تفریحات گوناگون و جذاب ببرند. این موضوع باعث شده تا دبی به عنوان شهر پر طرفدار در بین مردم سراسر دنیا شناخته شود و حتی شرکت ها و برندهای بزرگی در دبی حضور داشته و به فعالیت های اقتصادی مختلفی مشغول شوند.  از همین رو zima.ir  برای تمامی مسافرین آفر ویژه ای را در نظر گرفته تا بتوانند با قیمت های مناسب و بهینه به انجام امور تفریحی و تجاری خود در کشور امارات برسند.

دبی و ابوظبی کدام بهتر است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری کرده و در ۴۰ سال گذشته از یک کشور قدیمی، عقب افتاده و سنتی، به یک کشور توریستی و اقتصادی بسیار مهم در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است


دقیقا مثل ایران خودمون
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: