bazarnews

کد خبر: ۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
سخنگوی دولت گفت: امیدواریم دولت بعدی آمریکا نماینده ای شایسته از آرا و دیدگاه های مردم آمریکا باشد و اظهارات خود را در نقض معاهدات بین المللی توسط دولت قبل مدنظر قرار دهد.

«علی ربیعی» روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفته گذشته یکی از مهمترین اتفاقات در فضای بین المللی بود.
 وی افزود: موضع ما در برابر رهبران آمریکا روشن است. همانطور که بارها تاکید کردیم به سیاست ها کار داریم نه به سیاستمداران. آنچه واضح بود، خود مردم آمریکا در این انتخابات به نژادپرستی، جنسیت زدگی، قانون شکنی و ایجاد دردسرهای جهانی نه گفتند.
 ترامپ چهره آمریکا را مخدوش کرد
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با بیان اینکه ترامپ با این صفات چهره آمریکا را در نزد افکار عمومی و ملت خود و ملت های جهان مخدوش کرد، ادامه داد: اکثریت قاطع رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان دادند که ملت آمریکا به خوبی تشخیص داد که اقدامات غیرانسانی دولت آمریکا در چهارسال گذشته به چهره و جایگاه آمریکا لطمه جدی وارد کرده است.
سخنگوی دولت یادآورشد: این حقیقت که در اکثر قریب به اتفاق کشورهای جهان، مردم از این انتخاب ملت آمریکا در نه گفتن به سیاست های ضد جهانی دولت ترامپ خرسند شده و خوشحالند یک واقعیت است. امیدواریم دولت بعدی آمریکا نماینده ای شایسته از آرا و دیدگاه های مردم آمریکا باشد و اظهارات خود را در نقض معاهدات بین المللی توسط دولت قبل مدنظر قرار دهد.
 ربیعی خاطرنشان کرد: تحولات را با دقت بررسی می کنیم و قضاوت را به آینده موکول خواهیم کرد.

برچسب ها: آمریکا ، ربیعی ، دولت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: