bazarnews

کد خبر: ۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: به نظر من برخلاف سال ۱۳۹۲ که بورس ریزشی ۴ ساله داشت این بار با توجه به پارامترهای مثبت جهانی شاخص کل صعودی خواهد بود و به مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار خواهد رسید.

بهداد صمدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: شرایط بازار سرمایه و انتخابات آمریکا پیچیده و بازار سرمایه در اوج قیمت های خود بود. شاخص کل براساس تحلیل های تکنیکال به حمایت محکم خود رسیده است و می توان بعد از این شاهد حرکت صعودی شاخص باشیم.

این تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر این که بازار سرمایه ایران نتیجه انتخابات آمریکا را هضم کرده است ابراز کرد: البته سوابق تاریخی نشان می دهد که تاثیر هیجان انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران یک تا سه روز بوده و امروز هم سومین روز بعد از انتخابات آمریکا است.
صمدی ادامه داد: برداشت من از تابلوخوانی و حجم معاملات این است که شاهد ورود پول هوشمند به بازار هستیم. نوع تقاضا در سه ساعت نخست معاملات جمع کردن سهم های منفی است و بازار در نیم ساعت آخر شاهد محدوده های مثبت خواهد بود.

شاهد صفهای فروش سنگین نخواهیم بود

وی با تاکید بر این که فروشنده های هیجانی تخلیه شده اند گفت: دیگر شاهد صف های فروش سنگین نخواهیم بود. از هفته آینده بازار می تواند به اندازه یک تا سه هفته متعادل و رو به بالا باشد و به مرز یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد برسد.
صمدی با تاکید بر این که انتظار می رود هفته آینده بازار سرمایه روندی مثبت داشته باشد توضیح داد: این بازار بعد از انتخاب بایدن به عنوان ریاست جمهوری آمریکا حرکت معقولانه خود را آغاز خواهد کرد و به مرور بهتر می شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: