bazarnews

کد خبر: ۷۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
بسته بندی شیرینگ پک به عنوان فرایندی ارزان و کاربردی دستگاه های متفاوتی دارد که می‌تواند مجموعه گسترده‌ای از صنایع و کسب‌وکارها را پوشش بدهد.

به عنوان یک کارآفرین و مدیر، باید شرایطی فراهم کنید که زمان کار نیروهای کارگاه یا کارخانه به شکل بهینه استفاده شود و بهره‌وری خط تولید خود را افزایش دهید. به این منظور باید برنامه‌ی نیروها را به دقت بررسی کنید و برای بهبود مداوم بهره‌وری برنامه‌ریزی صورت دهید.

در خطوط تولید، بسته بندی و بخش مرتبط با دستگاه بسته بندی، یکی از مراحل اساسی کار است و بهبود فرآیند در این بخش را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌کند.

بهره‌گیری از دستگاه شیرینگ پک که سرعت و دقت بالایی در بسته بندی انواع محصولات دارند، می‌تواند زمان زیادی صرفه‌جویی کند و کیفیت بسته بندی شما را نیز افزایش دهد. این دستگاه ها بر اساس توان دوخت، تعداد بسته های شیرینگ شده در هر ساعت و نوع سیستم دستگاه، دسته‌های متفاوتی دارد. متناسب با شرایط واحد تولیدی خود، می‌توانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید. دستگاه های شرینک پک در چهار نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتومات، کابینی و پلی اتیلن بسته به نوع کارکرد آنها، تولید می‌شوند.

معرفی کامل بسته بندی شیرینگ پک - بررسی انواع دستگاه شرینک پک

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید دستگاه بسته بندی - شرایط فروش ویژه

 

معرفی شیرینگ پک

در هر کاری، می‌توان ارزش وقت را بر اساس واحد پولی سنجید. مثلا اگر بخواهیم هزینه دقیقه بر تومان پیشبرد کار را بسنجیم، باید مولفه‌های مختلفی مانند حقوق کارکنان واحد تولیدی، هزینه‌های مربوط به ملک و دستگاه و مواد اولیه و دیگر مواد مرتبط با تولید را در نظر داشته باشیم. در نتیجه، هر روندی که بتواند سرعت تولید را افزایش دهد، ارزشمند است.

وقتی بحث خرید دستگاه های مربوط به بسته بندی باشد، سرعت دستگاه، نقشی کلیدی در انتخاب آن دارد. همچنین، دستگاهی که به اپراتورهای زیادی نیاز داشته باشد، از نظر هزینه‌ای مقرون به صرفه نیست.

دستگاه های شیرینگ پک، از جمله دستگاه های ساده و پرکاربرد موجود در بازار است. این دستگاه ها، با توانایی‌های مختلفی که دارند می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیاز بسته ‌بندی را برای کسب‌وکارها پوشش دهند. توانایی این دستگاه ها از دوخت و شیرینگ 200 عدد بسته در هر ساعت شروع می‌شود و تا 700 عدد بسته در هر ساعت افزایش پیدا می‌کند. دستگاه های شیرینگ نادی پک برای بسته بندی انواع محصولات از جمله مواد غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و مواردی از این دست مناسب هستند.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید شیرینگ لیبل - فروش ویژه و خدمات پس از فروش

 

 

دلایل استفاده از دستگاه شرینک پک

-ظاهر جذاب؛ امکان چاپ طرح و نقش بر روی فیلم شیرینگ وجود دارد و موجب می‌شود بسته بندی در عین سبکی، زیباتر شود. بسته بندی زیبا تأثیر زیادی بر میزان فروش دارد.

-ضدآب بودن؛ این نوع بسته بندی حافظ محصولات شما در برابر لکه‌های مایعات است و از ورود آب، بخار آب و سایر مایعات به داخل بسته جلوگیری می‌کند.

وزن کم بسته بندی؛ امروزه برندهای زیادی هستند که برای کاهش هزینه‌های بسته بندی، از پی وی سی شرینک استفاده می‌کنند. اگر محصولات شما این قابلیت را دارد که از پی وی سی شرینک به عنوان بسته بندی اصلی آن‌ها استفاده کنید، اتفاق مثبتی برای بخش مالی‌ شرکت رخ می‌دهد. بخاطر سبکی بسته بندی شرینک پک، وزن محصول بالا نمی‌رود و در نتیجه هزینه‌های جابجایی هم افزایش پیدا نمی‌کند.

-مقاومت و ایمنی بالا؛ شیرینگ پک مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل درصد خرابی بسته بندی در حمل و نقل کاهش پیدا می‌کند.

-سازگاری با محیط زیست؛ امروزه مخاطبان و خریداران محصولات به کالاهایی تمایل نشان می‌دهند که در عین داشتن کیفیت بالا، به محیط زیست آسیب نرسانند.

-بی اثر بودن از نظر شیمیایی؛ ترکیبات فیلم شرینک پک، مواد خطرناک ندارد. به همین دلیل با خیالی مطمئن می‌توان با آن کار کرد و پسماندهای دستگاه را در سطل زباله معمولی ریخت.

 

دستگاه های شرینک پک چگونه کار می کنند؟

فرایند بسته بندی شیرینگ یا شرینگ دو بخش دارد. مرحله دوخت و مرحله گرمادهی. همانگونه که بیان شد دستگاه های شرینک پک دارای چهار نوع پلی‌اتیلن، کابینی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک هستند. متناسب با نوع دستگاه، مرحله دوخت و گرمادهی حالت‌های مختلفی دارد. در ادامه روند کارکرد هر چهار مدل را بررسی می‌کنیم.

 

دستگاه های شرینک پلی اتیلن

ویژگی خوب این دستگاه ها، دوخت پدالی است. اپراتور ابتدا محصول را درون فیلم شیرینگ قرار می‌دهد و به جای استفاده از دستگیره، پدال را فشار می‌دهد. بعد از مرحله دوخت، محصول به سمت تونل حرراتی دستگاه می‌رود. در این بخش، پلاستیک حرارت می‌بیند و فیلم دور محصول، جذب آن می‌شود. دستگاه های شرینک پک برای بسته بندی کارتن و محصولات دارای کفی، کارایی دارند. همچنین این دستگاه ها کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، سیم کابل، کارتن، لوله و مواردی از این دست دارد.

 

دستگاه های شرینک پک کابینی

در این دستگاه ها، اپراتور محصول را داخل فیلم شرینک قرار می‌دهد و داخل کابین دستگاه می‌گذارد. با بستن کابین، دستگاه فیلم شیرینگ را دوخت می‌زند و سپس با گرمادهی به آن، فیلم اندازه محصول می‌شود.

در نهایت متصدی دستگاه، فیلم را از دور کابین جدا می‌کند و محصول را برمی‌دارد. روند کار به همین ترتیب پیش می‌رود. در صورتی که اپراتور بتواند سرعت خودش در کار با دستگاه را افزایش دهد، امکان بهره‌مندی از نهایت سرعت دستگاه فراهم می‌شود.

دسته‌ای از مدل‌های دستگاه های پلی اتیلن بخاطر کابین بزرگتری که دارند، جهت بسته بندی انواع محصولات مناسب هستند. محصولاتی بدون محدودیت ابعاد مانند محصولات پلاستیکی، دارویی، کارگاه های شیرینی پزی، کارتن سازی، تابلو و قاب ساز، قطعات خودرو مواردی از این دست، در این گونه از دستگاه ها قابل استفاده است.

معرفی کامل بسته بندی شیرینگ پک - بررسی انواع دستگاه شرینک پک

دستگاه های شرینک پک نیمه اتومات

اپراتور، جعبه محصول را درون فیلم می‌گذارد و دوخت می‌کنند. سپس محصول روی نوار نقاله به سمت تونل حرارتی می‌رود. برخلاف دستگاه شیرینگ پک کابینی، در دستگاه تونل حرارتی نیازی به اپراتور نیست. با ورود محصول به تونل حرارتی، پلاستیک دور محصول حرارت می‌بیند. به این شکل فیلم دور محصول سفت می‌شود. زمان دوخت دستگاه دوخت، حرارت دستگاه تونل حرارتی و نیز زمان حرکت نوار نقاله‌ها قابل تنظیم است.

این نوع دستگاه ها سرعت بالایی دارند. به همین دلیل برای بسته بندی محصولات در واحدهای تولیدی و کارخانجات با حجم تولید تقریباً بالای محصولاتی مانند روغن موتور، بیسکویت، تخم‌مرغ و مواردی از این دست مناسب هستند.

 

دستگاه های تمام اتوماتیک

دستگاه های تمام اتوماتیک از دو دستگاه مستقل تشکیل شده‌اند که می‌توانند به یکدیگر نیز متصل شوند: دستگاه دوخت برای دوخت دور فیلم شرینک و دستگاه تونل حرارتی جهت گرمادهی به فیلمی که توسط دستگاه دوخت، دور محصول کشیده شده است.

سنسورهای دستگاه محصولی را که روی نوار نقاله ورودی قرار می‌گیرد، تشخیص می‌دهند. با جلو رفتن محصول روی کانوایر، دستگاه تمام اتوماتیک فیلم را دور محصول می‌پیچد و آن را صد در صد بدون خطا دوخت می‌کند. در بخش تونل حرارتی، عمل شرینک انجام می‌شود. به این ترتیب بدون نیاز به هیچ اپراتوری، صفر تا صد بسته بندی شیرینگ پک محصول انجام می‌شود. شما می‌توانید یکی از این دستگاه ها یا هر دو را انتخاب کنید.

 

معرفی ویژگی‌های دستگاه های شیرینگ پک کابینی، پلی اتیلن و نیمه اتوماتیک

مدل‌های مختلف دستگاه شیرینگ پک امکانات متفاوتی دارند:

-ساده بودن طرز کار و نیاز نداشتن به اپراتور متخصص

-قابلیت اتصال چند دستگاه دوخت به دستگاه تونل حرارتی در بعضی از مدل‌ها

-توانایی دوخت زدن و بسته بندی بین 200 تا 700 عدد محصول در ساعت

-توان مصرفی 0.8 تا 12 کیلو وات

-رنگ الکترواستاتیک و ضدضربه

-سهولت در جابه‌جایی

-نظافت آسان

-دارای دفترچه و CD راهنما

ویژگی‌های دستگاه های شیرینگ تمام اتوماتیک

  • قابلیت اتصال به خط تولید کارخانه یا کارگاه
  • قابلیت تمام اتوماتیک بودن دستگاه و بدون نیاز به اپراتور
  • دستگاه دوخت با توانایی دوخت زدن حدوداً 1800 محصول در ساعت
  • توان مصرفی دستگاه دوخت 8 کیلو وات
  • دستگاه تونل حرارتی با توانایی بسته بندی حدوداً 2000 محصول در ساعت
  • توان مصرفی دستگاه تونل حرارتی 3-2 کیلو وات

معرفی کامل بسته بندی شیرینگ پک - بررسی انواع دستگاه شرینک پک

سخن پایانی

بسته بندی شیرینگ پک به عنوان فرایندی ارزان و کاربردی دستگاه های متفاوتی دارد که می‌تواند مجموعه گسترده‌ای از صنایع و کسب‌وکارها را پوشش بدهد. با توجه به شرایط کاری‌تان می‌توانید یکی از دستگاه های موجود را انتخاب کنید. اگر هنوز نمی‌دانید کدام از این دستگاه ها را انتخاب کنید، می‌توانید از پیشنهادهایی استفاده کنید که در طی متن داده شده و با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: