bazarnews

کد خبر: ۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
ربیعی گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهر ها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهر ها سخت گیری خواهد شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت و دستیار روز یکشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز هیات دولت درباره مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در نشست امروز ابعاد اجرایی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شد.
وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری دستگاه های مختلف گفت: همه دستگاه ها باید برای موفقیت در مقابله با کرونا کمک کنند. تاکید رئیس جمهور براین است که همه دستگاه ها و وزارتخانه ها مکلف به اجرای دقیق مصوبات هستند و همه اجزای دولت و همه ارکان نظام برای کنترل، مدیریت و کاهش شیوع ویروس کرونا باید دست به دست هم دهند.
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با بیان اینکه چند استراتژی در نشست امروز مورد بحث قرار گرفت، گفت: نخستین بحث، موضوع تعطیلی گسترده بود که قرار شد از شنبه اول آذر اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی نسبت به خروج از شهر ها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.
به گفته وی در این تعطیلی گسترده صرفاً تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا ها و تولیدات مورد نیاز و ضروری مشغول فعالیت خواهند بود. امروز همچنین علاوه بر تعطیلی گسترده بحث افزایش تست نیز مطرح و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه بودجه ها را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد تا تست به صد هزار نفر برسد.
سخنگوی دولت با اشاره به استفاده از ظرفیت های تولید داخلی در تست ها گفت: این تولید داخلی به تست هایی که پاسخ فوری دریافت می کنند، کمک خواهد کرد و این یک موفقیت است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: