bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی ۱۵۰ شهر و کلانشهر از روز شنبه به مدت ۲ هفته خبرداد و گفت: منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهرهای قرمز اعمال می شود.

 علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: آخرین آماری که در ارتباط با شهرهای قرمز داریم تعداد ۱۲۴ شهر در کشور، وضعیت قرمز، حدودا ۱۵۰شهر نارنجی و ۹۸ شهر هم وضعیت زرد دارند. این طرح قطعاً از روز شنبه اجرا خواهد شد و قریب به ۲۵ مرکز استان نیز در سطح هشدار سه یعنی قرمز قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: در شهرهای قرمز موضوع دیگر منع تردد درون شهری از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح است که علاوه بر منع تردد بین شهری است که در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود.
وی ادامه داد: همه کلانشهرها جزء این ۲۵ شهر هستند و همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است مانند سوپرمارکت ها، امداد و نجات و بخش های درمانی، بیمارستان ها، مراکز درمانی مانند مطب ها و امثالهم. در حوزه اداری هم حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره ممنوعیت تردد در مناطقی که در سطح هشدار سه و دو یعنی سطح قرمز و نارنجی هستند، گفت: تردد هایی که ایجاد می شود در سطح هشدار قرمز و نارنجی است و پلاک های بومی حق حضور در دیگر شهرها را ندارند و اگر وارد شهر دیگری شوند با جریمه سنگینی روبرو خواهند شد.اکثر جرائم توسط دوربین ها اعمال می شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: