bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به قالیباف نوشت: مردم ایران به جای اعانه و یارانه از مدیران خود رفع تحریم و برداشتن زانوی زور از گلوی اقتصاد ایران را با حفظ عزت ملی طلب می کنند.

نامه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به محمدباقر قالیباف یک روز پس از نطق وی در صحن علنی مجلس نوشته شد که گفته بود: تصمیمات ما در حوزۀ مسکن، بورس، ترخیص کالا های اساسی از گمرک، سیاست های پولی و بانکی، نظام بودجه ریزی، اختصاصِ ارز ترجیحی، سوداگری ها در بازار ارز، طلا و خودرو، بی تفاوتی نسبت به گرانی ها و رها کردن بازار و بی توجهی به تولید ملی، به پاستور و بهارستان و باب همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به جورجیا و میشیگان و آریزونا.
نوبخت در این نامه در واکنش به اینکه قالیباف به «پاستور، بهارستان، باب همایون و میرداماد» به عنوان محل تصمیمات در حوزه مسکن و بورس و ... اشاره کرده بود؛ به او یادآور شد که اذهان عمومی، بهارستان را به «مجلس» می شناسند و به عنوان یکی از نمایندگان پیشین مجلس مواردی را به او معروض داشته است.
او در این نامه رئیس مجلس را «شخصیت دلسوز و محترمی» خطاب کرده و یادآوری کرده که علی رغم تنگناهایی، چون عدم تحقق درآمد های نفتی، هم چرخ توسعه کشور همچنان در گردش است، هم ۳۶ هزار میلیارد تومان صرفه جویی صورت گرفته و هم حقوق و یارانه ها در کنار همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش حقوق کارکنان دولت انجام شده است.

برچسب ها: تحریم ، یارانه ، مجلس ، دولت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: