bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
رییس اتاق اصناف ایران از ارائه بسته پیشنهادی این اتاق به دولت در راستای حمایت از واحدهای صنفی برای محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اتاق اصناف ایران، «سعید ممبینی» در نشست اعضای هیات رییسه اتاق اصناف با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: برخی از صنوف بیش از ۹ ماه است که تعطیل هستند و برخی دیگر نیز در شرایط رکود اقتصادی قرار دارند که بر همین اساس، بسته حمایتی پیشنهادی اتاق اصناف که بار هزینه مالی نیز ندارد ارائه شده و باید مشکلات جدی اقتصادی اصناف دیده شود.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی اصناف در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار امیدواری کرد با حمایت مجلس بخشی از خسارت های وارد شده جبران و مسائل و مشکلات اقتصادی که امروز اصناف گرفتار آن هستند، با همراهی دولت و نمایندگان مجلس رفع شود.
رییس اتاق اصناف ایران با توجه به اهمیت اصلاح قانون نظام صنفی کشور، گفت: ضرورت توجه به این موضوع در قالب طرح در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و امیدواریم برای بررسی و تصویب به زودی اعلام وصول شود.
ممبینی تاکید کرد: مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه پیرامون اشکالات قانون نظام صنفی، ارائه طرح از سوی نمایندگان و پیگیری تصویب موارد اصلاحی قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی بود.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا صنوف مختلف در گروه های ۲، ۳ و ۴ از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذرماه بعد از ساعت ۱۸ اجازه فعالیت ندارند و در صورت تخلف شامل جریمه و پلمپ می شوند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: