bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
سخنگوی دولت گفت: دولت اهمالی در قبال جان مردم نخواهد داشت و همه ما در برابر جان مردم مسئول هستیم.

گروه بهداشت و درمان بازار نیوز: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: مهمترین مسائل ما کماکان و در هفته گذشته مسئله کرونا بود؛ این ویروس در دنیا خشن‌تر شده و تلاش‌های جهانی برای مقابله با آن نیز تجارب جدیدتری در درمان و رعایت پروتکل‌ها پدید آورده است.

وی افزود: جهان در مقابله دارویی با این بیماری در حال پیشرفت است ولی هنوز نمی‌توان زمان دقیقی برای درمان نهایی آن مشخص کرد. با پیگیری‌هایی که شاید از اسفندماه در کشور شروع شد، مراکز علمی کشور درباره داروهای کرونا تلاش شایسته‌ای انجام دادند و ما اکنون از تولیدکنندگان داروهایی هستیم که در دنیا برای این بیماری تجویز می‌شود و تأثیراتی بر این بیماری دارد و هرچند که هیچ دارویی تأثیر نهایی و به‌عنوان 100 درصدی تأیید نشده است.

سخنگوی دولت بیان کرد: تعطیلات اخیر بار اقتصادی زیادی بر جامعه خواهد گذاشت اما ناچار به این تعطیلی هستیم
و امیدواریم اقدامات دولت پاسخ مناسبی بدهد و شاهد مرگ و میر کمتر هموطنان باشیم. برای ما رعایت پروتکل‌ها مهمترین هدف است و همه مردم باید به این پروتکل‌ها تن بدهند تا به سمت سلامت جمعی حرکت کنیم.

ربیعی گفت: لازم است اعلام کنم هیچ تاخیری از پیشنهادهایی که از مجاری اصلی به ستاد آمده صورت نگرفته است؛ در تصمیم اخیر وزارت بهداشت که در جلسه ستاد مطرح شد و در همان جلسه تعطیلی تصویب شد. رئیس‌جمهور معتقد بودند که تعطیلی از سه‌شنبه اجرایی شود در همان جلسه برخی نهادها معتقد بودند اجرایی کردن است مصوبه نیازمند زمان است تا اجرای آن موفق باشد. لذا اجرای آن به شنبه موکول شد؛ دولت اهمالی در قبال جان مردم نخواهد داشت و همه ما در برابر جان مردم مسئول هستیم.

تسنیم/

برچسب ها: کرونا ، دولت ، واکسن کرونا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: