bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد آمریکا در قبال ایران با تغییر رئیس جمهور این کشور عوض نخواهد شد، از این رو برای تغییر رویکرد آمریکا باید نگاهمان در جهت تقویت داخل باشد.

 محمدباقر قالیباف در نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت بازار بورس گفت: به طور کلی بازار بورس خوب باید دو ویژگی؛ قدرت نقدشوندگی و تأمین سرمایه بخش‌های تولیدی را داشته باشد. با بررسی این دو شاخص در شرایط فعلی بازار، می‌توان گفت که امروز بازار بورس در مسیر درست خود نیست.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه، بازار منحصربه فردی برای کشور محسوب می‌شود، افزود: این بازار با سه بازار دیگر قابل قیاس نیست، بازار سرمایه به این دلیل منحصربه فرد است که ما باید با استفاده از آن خود را از بانک محوری نجات داده و نبود سرمایه گذاری‌های خارجی در اقتصاد کشور را از این بخش جبران کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن اصلی ما آمریکاست، حال رهبر معظم انقلاب بارها فرمونده اند که راه مبارزه با آمریکا تنها کار است و کار است و کار. از این رو باید برای پیشرفت و توسعه کشور کار کنیم. حال دشمن اصلی کار، نظام بروکراسی است که متأسفانه این مسئله همانند یک اسب سرکش شده که در کنترل هیچکس نیست.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: