bazarnews

کد خبر: ۷۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
پس از چندین صعود متوالی، ارزهای دیجتالی قرمزپوش شدند.

عرضه بخشی از ارزهای خریداری شده به بازار توسط معامله گران عمده به منظور نوسان گیری باعث کشیده شدن ترمز قیمت بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی شد. برای نخستین بار در سه سال اخیر ارزش بیت کوین از ۱۷ هزار دلار عبور کرده است و انتظار می رود این روند صعودی ادامه دار باشد. 
بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۵ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند حتی کانال ۲۰ هزار دلاری را نیز بشکند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از ۳۳۰ میلیارد دلار است. 
جوزف گواگلیردو- کارشناس امور ارزی در موسسه تروتمان گفت: شکی نیست که همه گیری کرونا باعث افزایش اقبال جهانی به ارزهای دیجیتالی شده است و حالا همه به دنبال راه های انتقال وجه سریع تر و کم دردسر تر هستند. 
بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به ۱۱.۵۲ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت افت ۰.۱۱ درصدی به ۱۷ هزار و ۷۰۸.۴۲ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز هفدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده که در آن این ارز به قیمت ۱۹ هزار و ۷۸۳.۰۶ دلار رسید اما تنها کمی پس از آن این ارز با ریزشی شدید حدود یک سوم ارزش خود را از دست داد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: