bazarnews

کد خبر: ۸۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
جعبه های ماسک با توجه به سایز و نوع ماسک طراحی می شوند. ماسک های سه لایه یه پزشکی رایج در بازار ابعادی حدودی 17.3 در 9.5 دارند و جعبه ها باید مناسب با این سایز طراحی شوند.

طراحی جعبه ماسک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکننگان ماسک است. در گذشته نه چندان دور بسته بندی صرفا برای نگهداری محصول و حمل نقل راحت تر استفاده میشد. اما امروزه بسته بندی اهمیت بسیار بیشتری دارد.

وظایف جعبه ماسک

بسته بندی ماسک 4 وظیفه مهم دارد. نگهداری، محافظت، آسان کردن جابجایی و ارتقای فروش.ماسک بطور مستقیم با سلامت مردم درارتباط است. بنابراین یکی از وظایف کلیدی جعبه های ماسک نگهداری و محافظت ماسک بخصوص در برابر ویروس کرونا است. حمل و نقل و نگهداری ماسک باید بگونه ای باشد که امکان آلوده شدن از طریق هوا، دست و... وجود نداشته باشد. این بخش از وظایف جعبه ماسک را عموما میشناسند.

طراحی جعبه ماسک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکننگان ماسک است.

بسته بندی و افزایش فروش

اما وظیفه دیگر جعبه و بسته بندی ماسک، ارتقا و افزایش فروش است. بسته بندی یکی از مهم ترین مولفه های بازاریابی است. امروزه بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از محصولات فقط به دلیل بسته بندی زیباتر خریداری می شوند. بسته بندی فروشنده نهایی شماست. این موضوع در جعبه های ماسک هم صدق می کند. بسته بندی ماسک می تواند فروش شما را چند برابر کند و مشتریان جدید را به سمت شما بکشاند.

طراحی جعبه ماسک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکننگان ماسک است.

روانشناسی رنگ در جعبه ماسک

طراحی جعبه ماسک یکی از کارهای تخصصی حوزه چاپ و بسته بندی است. معمولا در طراحی این جعبه ها از رنگ هایی استفاده می شود که حس سلامتی، اعتماد و آرامش را منتقل کند. در این جعبه ها غالبا از رنگ های سفید، آبی، سبز، سبزآبی و بطور کلی رنگ های نزدیک به این طیف رنگی استفاده می شود. از لحاظ روانشناسی، رنگ آبی رنگ اعتماد و رنگ سبز رنگ رویش و تولد دوباره است. استفاده از این رنگ ها در تولید جعبه ماسک آرامش بیشتری به مشتری شما می دهد. در این جعبه ها کمتر از رنگ های قرمز، نارنجی و رنگ های نزدیک به این طیف رنگ استفاده می شود.

طراحی جعبه ماسک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکننگان ماسک است.

ابعاد مناسب جعبه ماسک

جعبه های ماسک با توجه به سایز و نوع ماسک طراحی می شوند.  ماسک های سه لایه یه پزشکی رایج در بازار ابعادی حدودی 17.3 در 9.5 دارند و جعبه ها باید مناسب با این سایز طراحی شوند. بطور تقریبی جعبه های ماسک 50 عددی در ابعاد نزدیک به 20 در 10 طراحی می شوند. ارتفاع جعبه های ماسک هم حدودا 9 الی 10 سانت است.

 

طرح اختصاصی جعبه ماسک

در طراحی جعبه ماسک، اطلاعات کیفی ماسک، اطلاعات شرکت شامل راه های ارتباطی، لوگو، آدرس و... و همچنین شعارهای زیبای تبلیغاتی می تواند باعث جذب مشتری شود. وجود اطلاعات مجموعه تولید شما باعث می شود در صورت نیاز به ماسک امکان ارتباط با شما وجود داشته باشد. این اطلاعات فروش شما را چند برابر می کند. جعبه های ماسک معمولا با مقوای ایندربرد و چاپ 4 رنگ تولید می شوند. بدین ترتیب هر طرحی از طرف شما قابل چاپ است.

تاییدیه سارمان های نظارتی

شما برای تولید و عرضه ماسک به بازار نیاز به تایید ارگان های نظارتی دارید. در طراحی جعبه ماسک باید به مواردی که مطابق با شئونات و قوانین کشور هستد دقت کنید تا پس از چاپ جعبه با عدم تایید طراحی مواجه نشوید.

طراحی جعبه ماسک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکننگان ماسک است.

تیم ما متشکل از طراحان حرفه ای و جوان با شناخت این بازار و همینطور طبق سلیقه و برند شما، جعبه اختصاصی خودتان را طراحی میکنیم. برای مشاوره بیشتر و دیدن نمونه جعبه های طراحی شده، می توانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

برای خرید جعبه ماسک از ایرانیان پک با شماره های زیر تماس بگیرید.

09124116902

02188177912

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: