bazarnews

کد خبر: ۸۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
رئیس اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک عامل بخش مسکن از رفع انسداد مسیر تخصیص اوراق به دارندگان غیر سجامی حساب سپرده گذاری ممتاز این بانک خبر داد.

محسن کریمی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، سرانجام در مرحله ای دیگر موفق به ایجاد دارایی تسه برای افراد غیر سجامی شدیم و بدین ترتیب علاوه بر ایجاد دارایی مطابق روال معمول ماهانه برای مشتریان سجامی ، برای تمامی مشتریان غیر سجامی نیز بر اساس امتیازات تخصیص یافته به آنان در گذشته در نماد تسه ۹۹۰۸ اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، امکان تکرار اقدام مشابه در آینده وجود ندارد، ضرورت دارد دارندگان حساب های ممتاز به منظور بهره مندی از تمامی منافع این سپرده گذاری، نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه سجام اقدام کنند.
رئیس اداره کل نقدینگی و خزانه داری در توضیح این موضوع اظهار کرد: به دنبال ایجاد الزام برای همه فعالان بازار سرمایه به احراز هویت در سامانه سجام ، آن دسته از دارندگان حساب سپرده گذاری ممتاز بانک عامل بخش مسکن که علاوه بر دریافت سود سپرده، مشمول تخصیص اوراق نیز می شوند، چنانچه در سامانه سجام ثبت نام خود را تکمیل نکرده باشند، اوراق تخصیص یافته به خود را دریافت نخواهند کرد. در واقع این افراد سود حاصل از سپرده گذاری در حساب ممتاز بانک تخصصی بخش مسکن را دریافت می کنند اما قادر به استفاده از امتیاز دیگر حساب مذکور یعنی اوراق تسه نیستند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: