bazarnews

کد خبر: ۸۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
وزیر جهاد کشاورزی از آغاز عرضه مرغ گرم با قیمت کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای از امروز خبر داد.

بعدازظهر امروز و به منظور بررسی علل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت و همچنین معاون رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل گمرک در کمیسیون کشاورزی برگزار شد.
کاظم خاوازی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران، افزود: عوامل تأثیر گذار بر قیمت مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی در این نشست، مورد آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
وی افزود: به همه دستگاه های ذی ربط، تکالیفی داده شد تا همه همکاران در وزارتخانه های صمت ، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر دست به دست هم دهند و قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند تا مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.
خاوازی با اشاره به دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت برای کنترل بازار مرغ، تصریح کرد: از روز دوشنبه، وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریباً می توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ را که در بازار میدان بهمن حدود ۳۵ هزار تومان بود، طی امروز و پنجشنبه گذشته به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم، همچنین همکاران وزارت صمت نیز نظارت خود را بر خرده فروشی ها شروع کردند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تثبیت این بازار افزود: وضعیت کمبود نهاده ها را نیز به شدت پیگیری می کنیم تا همه واحدهای تولیدی، نهاده در اختیار داشته باشند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: