bazarnews

کد خبر: ۸۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
راد گفت: برای تأمین مایحتاج شهروندان از جمله مرغ و گوشت قرمز در کنار دستگاه های دولتی خواهیم بود.

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به تمهیدات ویژه این سازمان برای عرضه گسترده مرغ در میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: برای آسایش شهروندان و حفظ آرامش فضای میادین میوه و تره بار، تمام توان خود را به کار گرفته ایم. افزایش تعداد ترازو های توزین و صندوق های خرید در غرفه های عرضه مرغ و همچنین، افزودن بر تعداد ماشین های یخچال دار توزیع گوشت مرغ از جمله اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ساماندهی توزیع مرغ در این مراکز است.
وی ادامه داد: همه نیرو های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تمام توان برای کنترل جمعیت در میادین میوه و تره بار به میدان آمده اند. تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و در عین حال، حفظ سلامت آن ها از مهم ترین اولویت های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است.
راد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم، مهم ترین سرمایه اجتماعی این سازمان است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا حافظ این سرمایه گران بها باشیم و در تقویت آن تلاش کنیم. گوشت مرغ از سهم قابل توجهی در سفره خانواده ها برخوردار است، برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز و تأمین مایحتاج مورد نیاز آن ها از جمله مرغ و گوشت قرمز تا هر زمان که لازم باشد در کنار دستگاه های دولتی خواهیم بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: