سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به تمهیدات ویژه این سازمان برای عرضه گسترده مرغ در میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: برای آسایش شهروندان و حفظ آرامش فضای میادین میوه و تره بار، تمام توان خود را به کار گرفته ایم. افزایش تعداد ترازو های توزین و صندوق های خرید در غرفه های عرضه مرغ و همچنین، افزودن بر تعداد ماشین های یخچال دار توزیع گوشت مرغ از جمله اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ساماندهی توزیع مرغ در این مراکز است.
وی ادامه داد: همه نیرو های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تمام توان برای کنترل جمعیت در میادین میوه و تره بار به میدان آمده اند. تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و در عین حال، حفظ سلامت آن ها از مهم ترین اولویت های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است.
راد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم، مهم ترین سرمایه اجتماعی این سازمان است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا حافظ این سرمایه گران بها باشیم و در تقویت آن تلاش کنیم. گوشت مرغ از سهم قابل توجهی در سفره خانواده ها برخوردار است، برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز و تأمین مایحتاج مورد نیاز آن ها از جمله مرغ و گوشت قرمز تا هر زمان که لازم باشد در کنار دستگاه های دولتی خواهیم بود.