bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
رئیس جمهور عصر دیروز (دوشنبه ۱۰ آذر) در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات(دولت الکترونیک) و بهره برداری از مرحله اول و مهم سامانه جامع تجارت، اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد و فعالیت اقتصادی را کاملاً شفاف می کند، گفت: ۷۰ درصد این سامانه امروز افتتاح شد و ۳۰ درصد باقی مانده که بخش بزرگ آن به سامانه انبارهای کشور مربوط می شود در ۹۹/۱۱/۱۱ تکمیل خواهد شد.
به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ آذر) در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات(دولت الکترونیک) و بهره برداری از مرحله اول و مهم سامانه جامع تجارت، اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.
وی با برشمردن اهمیت ویژه این سامانه ها بویژه سامانه جامع تجارت و ارائه خدمات به تجار با پنجره ای واحد، گفت: ۷۰ درصد این سامانه جامع قابل دسترسی است و ۳۰ درصد که مربوط به سامانه انبارهای دولتی، گمرکات و بنادر است تصمیم گرفته شد که همه اقدامات لازم برای اتصال این انبارها ۱۱ بهمن ۹۹ انجام و سامانه به طور کامل تکمیل شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز وعده چند ماه قبل دولت درخصوص افتتاح سامانه تجارت در تاریخ ۹۹/۹/۹ عملی شد و شاهد افتتاح مرحله اول و مهم این سامانه بودیم ، افزود: با آغاز فعالیت این سامانه جامع برای فعالیت تجار و بازرگانان همه مراحل تجارت کالا از ثبت سفارش و خرید کالا تا توزیع آن در کشور ثبت و قابل رهگیری خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: