bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
وزیر اسبق صمت، در نامه‌ای مطالب ارائه شده توسط نماینده زاهدان را کذب دانسته و از وی خواسته که صحبت‌های خود را تکذیب کند.

گروه بازرگانی بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت، در واکنش به صحبت‌های فداحسین مالکی، رئیس اسبق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بیستمین نشست بازارنیوز مبنی بر «واردات هرازان تن برنج آلوده»  را تکذیب و چنین مطلبی را شایعه‌پراکنی عنوان کرد.

وی همچنین از مالکی خواست تا تکذیبیه‌ای برای موارد مطرح شده منتشر و در صورت عدم انجام ، از این نماینده شکایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ فداحسین مالکی در بیستمین نشست بازارنیوز پیرامون تخلفات نعمت‌زاده و دخترش گفته بود: در زمانی که من رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودم، یکی از مسئولان رده بالای وزارت صنایع به من گفت که آقای نعمت زاده و دخترش ده‌ها تن برنج وارد گمرک کردند که همه فاسد است. همچنین چندین تن دارو هم دختر او وارد کرده که آن‌ها هم فاسد و تاریخ مصرف گذشته اند.


وی افزود: ما آن زمان به رئیس کل گمرک کشور گفتیم به هیچ عنوان حق ترخیص ندارید و همین طور هم شد و کالا ترخیص نشد. بعد از آن که دولت تغییر کرد، نعمت زاده وزیر صمت شد. اولین کاری که انجام داد، همه برنج‌های فاسد را آزاد کرد و به تعاونی‌های وزارت‌خانه‌ها داد. دارو‌ها را هم ترخیص کردند. الان به جمله رهبری می‌رسیم که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد. ضرباتی که اینگونه افراد و نگرش‌ها بر اقتصاد وارد کردند، قابل قیاس با کولبری در استان مرزی نیست.

لازم به ذکر است؛ بازارنیوز بنا بر رسالت رسانه‌ای خود به منظور حفظ امانت صحبت‌های مهمان خود، این مطلب را منتشر کرده است. پس از دریافت این نامه،  از نعمت زاده و مالکی هم برای حضور در دفتر بازارنیوز دعوت بعمل آمده تا مستندات خود را ارائه دهند که خبر آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

تصویر نامه را در زیر می‌بینید:
 
جوابیه نعمت زاده به مصاحبه بازارنیوز با فداحسین مالکی+سند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: