bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
جزئیات پرداخت وام یک میلیونی به خانواده ها؛
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: متقاضیان جهت ثبت نام فقط کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند و هیچ توضیح اضافه‌ای در پیامک ندهند.

گروه کار و تعاون بازارنیوز - سیدسهند شریف زاده؛ حامد شمس، سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون پرداخت وام یک میلیونی به خانواده‌ها گفت: بر اساس مصوبه روز شنبه اول آذر ماه دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا، همه کسانی که بسته حمایتی معیشتی دریافت می‌کنند و درآمد یا شغل ثابت ندارند بشرطی که متقاضی وام یک میلیون تومانی ابتدای سال بوده اند مشمول بسته معیشتی کرونا قرار می‌گیرند.

۳۰ میلیون نفر یارانه معیشتی کرونا می‌گیرند
وی افزود: دولت در این نوبت به جهت اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از افراد فاقد شغل ثابت، به طور مشخص سراغ ۱۱ میلیون سرپرست خانوار رفته است که جمعیتی حدود ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند. در این مرحله به هر نفر از اعضای خانواده ۱۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. به علاوه، یک وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

به ۶۳۶۹ پیامک بزنید
شمس در پایان خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش ارگان‌هایی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و هم چنین دست فروشان و کارگران و کشاورزان فصلی شامل این وام می‌شوند. متقاضیان جهت ثبت نام فقط کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند و هیچ توضیح اضافه‌ای در پیامک ندهند. البته ارسال پیامک فقط با سیم کارتی انجام شود که قبلا در ابتدای سال رجیستر و ثبت شده و به نام خودشان است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: