bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
نشست خبری عرضه اولیه نماد چخزر صبح امروز انجام شد و اکنون ثبت سفارش این نماد برای انجام سفارش در معاملات فردا؛ چهارشنبه ۱۲ آذرماه در حال انجام است.

عطا تفضلی مدیرعامل شرکت چوب خزر کاسپین در این نشست خبری گفت: مجموعه تولیدی چوب خزر کاسپین از زیرمجوعه‌های سازمان تامین اجتماعی (شستا) محسوب می‌شود و در سال ۶۹ تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه شرکت چوب خزر کاسپین در سال ۸۷ از سهامی خاص به عام تبدیل شد، افزود: شرکت طی ۵ مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر دارای سرمایه اسمی ۲۰۰ میلیارد ریالی است.

تفضلی با اشاره به اینکه صنعت تولید MDF در ایران صنعت نوپایی به شمار می‌رود و قدمت ۱۵ ساله دارد، اظهار داشت: شرکت چوب خزر کاسپین سالانه در حدود ۵۵ تا ۵۶ هزار مترمکعب MDF تولید می‌کند و در سال گذشته با تمام ظرفیت به تولید ۵۸ هزار مترمکعب از این محصول دست پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت چوب خزر کاسپین ادامه داد: بر اساس آمار قطعی سال ۹۸ میزان نیاز کشور به تولید MDF حدود ۲.۴ میلیون مترمکعب بوده که ۱.۸ میلیون مترمکعب آن در داخل تولید شده و مابقی از طریق واردات تامین شده است.

خاطر نشان می‌شود عرضه اولیه سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین امروز ۱۱ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ انجام می‌شود.

قرار است ۳۵ میلیون سهم از سهام “شرکت صنایع چوب خزر کاسپین” معادل ۱۷ و نیم درصد در نماد "چخزر" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شود.

حداکثر سهمی که هر کد حقیقی یا حقوقی در عرضه اولیه چخزر می‌تواند خریداری کند، ۲۰ سهم است.

تاریخ تخصیص سهام عرضه اولیه چخزر چهار شنبه ۱۲ آذر خواهد بود و قیمت هر سهم چخزر بین ۲۴۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ریال اعلام شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: