bazarnews

کد خبر: ۸۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق 22 گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.

شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز به منظور ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در حوزه برق، نیازی به مراجعه به هیچ یک از مناطق برق ندارند.
مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این مطلب، گفت: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های گسترده همکارانمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری خواهد بود و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواست های خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به ادارات برق ندارند.
وی افزود: شهروندان تهرانی می توانند با نصب نرم افزار "برق من" که توسط شرکت توانیر و به منظور ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده است، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند.
عزیزی ادامه داد: شهروندان تهرانی در هنگام ثبت درخواست و به منظور ارائه مدارک، کافی است با مطالعه راهنمای مربوطه که در وب سایت این شرکت درج شده است، اقدام به تهیه تصویر مدارک قانونی مورد نیاز اعم از کارت ملی، سند، جواز و ... مطابق با نوع درخواست، کرده و این تصاویر را در طی مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه، بارگذاری کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: