bazarnews

کد خبر: ۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: چرخ تولید به‌رغم شرایط کرونایی و با همت صنعت‌گران و اهالی صنعت همچنان می‌چرخد و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون وقفه ادامه دارد.

سید مرتضی نیرومنداسکویی روز سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی عجب شیر افزود: هماهنگی برای حل مشکلات واحدها و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع تولید در دستور کار است.

وی در بازدید از واحد تولیدی اطهر بافت تولیدکننده کیسه‌های پلی پروپلین مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر گفت: این واحد تولیدی  با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال و اشتغال ١٠٠ نفر به‌صورت مستقیم از واحدهای فعال استان بوده و فاز دوم شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی همچنین با اشاره به افزایش چند برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: ۱۰ واحد تولید کننده مواد شوینده مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی در تلاش هستند تا در این روزهای بحرانی و شیوع ویروس کرونا نیازهای استان و کشور را به این محصولات برطرف کنند.

وی افزود: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ۹۹.۷ تن بوده که اکنون به ۱۱۸.۵ رسیده است.

نیرومند اسکویی همچنین با اشاره به وجود ۱۵ واحد صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان، اضافه کرد: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ۹.۴ تن بوده که اکنون ۳۷.۸ تن رسیده است.

وی همچنین به فعالیت واحدهای تولیدی انواع ماسک در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت سالانه تولید این واحدهای تولیدی ۸۹ میلیون عدد است.

برچسب ها: تولید ، کرونا ، شهرک صنعتی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: