bazarnews

کد خبر: ۸۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ را بودجه چالشی بین دولت و مجلس دانست و گفت: این بودجه، دولت بعدی را دچار مشکل می کند لذا مجلس باید تعادل را حفظ کند چراکه بودجه ۱۴۰۰ انتقال دو دولت است و قطعاً تغییراتی در بودجه خواهیم داد.

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تقدیم بودجه ۱۴۰۰ توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور برای اولین بار پس از انقلاب، اظهار کرد: طبق روال، روسای جمهور باید خود شخصاً در مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از عملکرد اوضاع اقتصادی کشور ارائه و جهت گیری های لایحه بودجه را مطرح می کردند، عدم حضور رئیس جمهور به بهانه کرونا توهین به مردم است.
وی عدم حضور شخص رئیس جمهور در تقدیم بودجه ۱۴۰۰ را سنت شکنی رئیس قوه مجریه عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در حضور تعدادی از افراد حاضرشده و جلسه می گذارند آنگاه شخص رئیس جمهور از ترس کرونا حضور پیدا نمی کند این بسیار تعجب آور است.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی شجاعت را یکی از خصوصیات ویژه رئیس جمهوری کشور دانست و گفت: رئیس جمهور یک کشور باید شجاع باشد در عین مراعات باید شجاعانه در میدان حاضر باشند، البته شاید ایشان حرفی برای گفتن نداشته و برنامه ای برای اوضاع اقتصادی کشور نداشتند و یا اینکه از ترس ابتلا به کرونا حضور پیدا نکرده که هر دو دلیل محکوم است.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شخص رئیس جمهوری باید برای موضوعاتی چون مهار تورم و بورس توضیحاتی ارائه می داد، تصریح کرد: در بحث بودجه نیز اشکالاتی وجود دارد اگرچه بودجه هنوز منتشرنشده اما آنچه ما از بودجه می فهمیم و طی جلسات کمیسیون برنامه وبودجه با رئیس مجلس و آقای نوبخت موضوعاتی را مطرح کردیم، اشکالات عمده ای در بودجه ۱۴۰۰ دولت وجود دارد.

برچسب ها: بودجه ، دولت ، مجلس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: