bazarnews

کد خبر: ۸۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
نوبخت گفت: طبق لایحه بودجه ۱۴۰۰ تمام کسانی که یارانه ۴۵ هزار تومانی می گیرند همچنان یارانه بگیر خواهند بود.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد: دولت امسال ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر دارد که در این میان ۳۱۷ هزار میلیارد تومان آن درآمدها هستند. از این میان ۲۹۸ میلیارد برای فروش اوراق و ۹۵ هزار میلیارد هم سهم در بورس داریم.
او افزود: تمام کسانی که یارانه ۴۵ هزار تومانی می گیرند همچنان یارانه بگیر خواهند بود. ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رفع فقر مطلق در نظر گرفته ایم.
نوبخت بیان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی همچنان پا برجاست اما جایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی خطرزا باشد آن را حذف می کنیم و از آن طرف یارانه معیشتی را افزایش می دهیم.
او تاکید کرد: همه کارکنان دولت، افزایش۲۵ درصدی حقوق را سال آینده شاهد خواهند بود. تعداد قابل توجهی استخدام کادر درمان خواهیم داشت.
نوبخت از افزایش ۲ برابری حقوق سربازان خدمت وظیفه خبر داد و گفت: در لایحه بودجه افزایش حقوق کارگران و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را در نظر داریم.
​​​معاون رئیس جمهور بیان کرد:لایحه بودجه سال آینده بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان واگذاری دارایی را در صورت کمبود بودجه در نظر گرفته است. همچنین ۱۹۹ هزار میلیارد تومان فروش نفت یعنی برابر ۲۳ درصد سهم نفت در بودجه را پیش بینی کرده است.
او بیان کرد: رییس جمهور دستور دادند که در صورت فروش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت در روز، مطابق مبلغ یک میلیون بشکه آن را وارد بودجه نکنیم. این یعنی ما همچنان بودجه را به نفت اتکا نداده ایم.

برچسب ها: نوبخت ، مجلس ، بودجه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: