bazarnews

کد خبر: ۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان گفت: از فردا هر مغازه پروتئینی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش برساند جریمه می شود.

علی رضا جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه روز پنجشنبه ۱۲ تن و امروز ۱۵ تن مرغ وارد این شهرستان شده و در ۱۰ منطقه در شهرستان کاشان توزیع شده است، اظهار کرد: توزیع مرغ در ۱۰ نقطه شهر ادامه خواهد داشت تا قیمت فعلی مرغ شکسته شود.
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان با اشاره به اینکه با پیگیری های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس جهاد کشاورزی کاشان و پیگیری های اداره صنعت معدن تجارت قرار شد مرغ شهرستان با روزی ۱۵ تن یا بیشتر تأمین تا قیمت مرغ به تعادل برسد، افزود: قیمت مرغ حدود ۲۸ الی ۲۹ هزار تومان است ۱۵ تن مرغ وارد شده و با قیمت ۲۲ هزار تومان توزیع می شود از فردا هر مغازه پروتئینی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش برساند جریمه می شود .
وی با بیان اینکه مصرف مرغ شهرستان کاشان با رستوران ها و تالارها حدود ۲۲ تن در طول روز است، گفت: با توجه به تعطیلی تالارها، مصرف به تبع پایین است و با توزیع روزانه ۱۵ تن در طول روز از اصفهان، انتظار داریم قیمت مرغ شکسته شود.
وی با بیان اینکه توزیع مرغ با نرخ مصوب تا زمانی که قیمت ها شکسته بشود ادامه دارد، افزود: کاشان به دلیل اینکه ۵۰ روز پیش مرغدارها به خاطر کبود نهاده جوجه ریزی نکردند، مرغ کشتار وجود ندارد اما تا ۱۲ روز دیگر مرغ کاشان هم آماده کشتار شده و نیاز شهرستان تأمین می شود و نیازی نیست مرغ از اصفهان توزیع کنیم.

برچسب ها: مرغ ، قیمت مرغ ، مرغداران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: