bazarnews

کد خبر: ۸۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سه هزار و ۷۱۷ مورد هم جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۳۹۸ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، ۴۰۰ مورد جریمه یک میلیون تومانی بود که در مجموع چهار هزار و ۵۱۵ خودرو در این طرح اعمال قانون شدند.

سرهنگ علیرضا پریور ، شنبه(۸ آذر) در ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: در حال حاضر ما در 38 نقطه استان برای ایجاد محدودیت ترافیکی کرونا نیرو متمرکز کردیم و 2 هزار و 489 نفر نیرو برای اجرای طرح به کار گرفتیم.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان  بیان کرد: تعداد خودروهای متخلفی که وارد شهرهای استان شدند، هزار و 28 خودرو بود و 8 هزار و 141 خودرو هم عودت داده شد؛ سه هزار و 717 مورد هم جریمه 200 هزار تومانی، 398 مورد جریمه 500 هزار تومانی، 400 مورد جریمه یک میلیون تومانی بود که در مجموع چهار هزار و 515 خودرو در این طرح اعمال قانون شدند.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح نیاز به همکاری همه نهادها داریم و خواهش می کنم همه همکاری کنند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن این طرح را همچنان ادامه دهیم زیرا ممکن است این طرح تا پایان سال ادامه داشته باشد.
سرهنگ پریور ضمن تشکر از فرمانداران، افزود: در طول شبانه روز به خصوص در شب ها هوا خیلی سرد است و درخواست داریم بخاری های کارگاهی توسط فرمانداری ها تهیه و در اختیار همکاران ما قرار دهند که این اقدام صورت نگرفته و واقعاً ادامه مأموریت با این شرایط برای نیروی انتظامی وجود ندارد؛ به هر حال این نیروها هم انسان هستند و برودت هوا در شب ها برای مدت زیادی قابل تحمل نیست.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: