bazarnews

کد خبر: ۸۰۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن اشاره به افزایش ۵۹ درصدی تولید از ابتدای سال جاری در این خودروسازی که ۵۲ درصد از تولیدات کل کشور را رقم زده است، از انتظار ۹۵۰۰ دستگاه خودرو آماده تحویل از میان ۲۸ هزار دستگاه تعهد معوق این خودروسازی برای تعیین قیمت از سوی سازمان حسابرسی خبر داده تا قیمت گذای صورت گرفته و خودروها تحویل مالکان آن ها شود.

فرشاد مقیمی شب گذشته (جمعه) با حضور در یک برنامه خبری تلویزیونی ضمن اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری در جلسه با سران سه قوه مبنی بر افزایش تولیدات صنعتی کشور آن هم در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده است، اظهار کرد: با فرمان ایشان و تشکیل جلسات به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولیدات صنعت خودروی کشور، تکالیف ما نسبت به گذشته دوچندان شد تا در مسیر سیاست های کلان کشور حرکت خود را ادامه دهیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۴۱ هزار دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده است، گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است. در مدت مشابه سال گذشته میزان تولید ایران خودرو ۲۱۶ هزار دستگاه بوده است. این در حالی است که از ابتدای سال جاری، روزانه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده و از ابتدای آذر ماه نیز با رشد ۱۵ درصدی به ۲۳۰۰ دستگاه در روز افزایش یافته است.
رکود تولید ایران خودرو طی سه سال اخیر شکسته شد 
وی با اعلام اینکه، شنبه هفته گذشته (هشتم آذرماه) رکورد تولید روزانه با تولید ۲۹۵۰ دستگاه نیز شکسته شد، تاکید کرد : این رکورد در سه سال اخیر ایران خودرو بی سابقه بوده است. در گذشته ۴۰۰ دستگاه از تولیدات مربوط به محصولات CKD بوده است اما تولیدات امروز کاملا متعلق به تولیدات داخلی و با تکیه بر توان قطعه سازان داخلی است. قطعه سازان داخلی ما و کارگران در زنجیره تولید خودرو در شرایط فعلی جهادگران ما هستند که فعالیت ها و مجموعه خدمات آنان را باید مستند کرده و به ثبت رساند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
بهترین راهکاربرای کنترل بازار..فروش فوری را ازاد کنیدبصورت لیزینگ ۳ساله نود درصد نقد بگیرید ده درصد سه ساله به خدا هرکس نیاز داره و خودرو به نامش نبودبیاد بخره...
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: