bazarnews

کد خبر: ۸۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
معاملات دیروز در بورس با رشد ۳/ ۱ درصدی شاخص کل به پایان رسید که بررسی تغییرات شاخص بازار یادشده در روزهای اخیر حکایت از احتیاط بیشتر سرمایه گذاران در مواجهه با مقاومت 1 میلیون و ۵۰۰هزار واحدی دارد.

معاملات نخستین روز هفته در بورس تهران در حالی با رشد ۳/ ۱ درصدی شاخص کل به پایان رسید که بررسی تغییرات شاخص بازار یادشده در روزهای اخیر حکایت از احتیاط بیشتر سرمایه گذاران در مواجهه با مقاومت روانی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی در نماگر یاد شده دارد. رشد نماگر اصلی بازار سهام تا سطح یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحدی در پایان معاملات روز گذشته در شرایطی محقق شد که به نظر می رسد تداوم پر قدرت دور تازه صعود در بازار سرمایه نیازمند ملاحظات کلامی از سوی تصمیم سازان این بازار است تا رونق تازه ایجاد شده بازار سهام همسو با کاهش ریسک های سیستماتیک مسیر هموارتری را پیش روی خود داشته باشد.
بازار سهام همچنان بر مدار صعود به پیش می رود و ارزش معاملات نیز اگرچه با رکورد خود در محدوده ۲۳ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان در تاریخ ۱۴ مرداد اختلافی چند هزار میلیارد تومانی دارد، با این حال فاصله گرفتن آن از کف هزار و ۳۹۷ میلیارد تومانی به ثبت رسیده در هشتم آبان نوید روزهای پررونق تری را به فعالان بازار سرمایه می دهد. روز شنبه ارزش معاملات در بورس تهران به حدود ۱۲ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان رسید. از این مقدار ۱۱ هزار و ۸۴ میلیارد تومان آن به معاملات خرد اختصاص داشت. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: