bazarnews

کد خبر: ۸۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تا پایان سال شاهد روندی مثبت در معاملات بورس خواهیم بود، گفت: بازار سرمایه نسبت به سایر بازارهای سرمایه گذاری انتخاب نخست سهامداران خواهد بود زیرا قیمت های کنونی در بازارهای موازی به سقف رسیده اند و دیگر جایی برای رشد ندارند.

«بهزاد احمدی نسب» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازگشت رونق به معاملات بورس اشاره کرد و افزود: تا چند وقت گذشته هیجان ناشی از انتخابات آمریکا که کدام یک از نامزدهای انتخاباتی به مرحله پیروزی می رسند معاملات بورس را تحت شعاع قرار داده بود و باعث ایجاد نوسان و هیجان کاذب در بازار شد.
وی افزود: بسیاری از سرمایه گذاران تصور می کردند که با انتخاب بایدن قیمت دلار با کاهش همراه شده و سرمایه های در اختیار مردم وارد بانک می شوند و به مراتب بازار سرمایه وارد روند نزولی می شود اما با پیروزی بایدن در انتخابات، سرمایه گذاران به این نتیجه رسیدند که خطری بازار را تهدید نمی کند به این امر باعث شد تا بازار سهام مسیر خود را پیدا کند و در مسیر صعودی قرار گیرد.
احمدی نسب خاطرنشان کرد: در ادامه انتخابات آمریکا، دلار وارد مسیر کاهشی شد و در کانال ۲۴ هزار تومان قرار گرفت اما بعد از آن روند صعودی را در پیش گرفت و سرمایه گذاران دوباره بازار سهام را به عنوان تنها بازار سرمایه گذاری برای سرمایه های در اختیار خود انتخاب کردند.
این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: براساس پیش بینی های انجام شده روند صعودی بازار ادامه دار است اما سهامداران نباید در انتظار رشد بی وقفه شاخص بورس و ورود آن به کانال دو میلیون واحد در کوتاه ترین زمان ممکن باشند.
به گفته وی، تا پایان سال شاهد روندی مثبت در بازار سهام خواهیم بود و ممکن است شاخص بورس تا آن زمان در محدوده های کانال یک میلیون ۷۰۰ هزار واحد تا یک میلیون و ٨٠٠ هزار واحد قرار بگیرد.

برچسب ها: بازار سرمایه ، بورس ، سهام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: