bazarnews

کد خبر: ۸۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت استان های شمالی را نگران کننده عنوان کرد و گفت، پای کرونا به روستاها و ارتفاعات این مناطق کشیده شده است.

 سعید نمکی در هفتمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تبریک روز دانشجو افزود: مرگ هر شهروند در دنیا برای ما دردناک است، اما امروز تعداد مرگ های روزانه ما به زیر ۳۰۰ نفر رسید و خبر خوبی بود. گرچه مرگ ۲۹۰ عزیز در این سرزمین و خانواده داغدار آنها برای ما مصیبت بزرگی است و امیدواریم حتی یک مرگ برای این بیماری در کشور نداشته باشیم. این دستاورد بسیار شگرف را می خواهم به دانشگاه های علوم پزشکی که تلاش می کنند، تبریک بگویم. به رییس جمهوری می گفتم که هر میلی متری که از این منحنی سر به فرود می گذارد، سانتی مترها پشت همکاران ما زیر بار مدیریت سهمگین این بیماری خم می شود.
وی ادامه داد: این واژه هایی که همکاران ما خسته هستند و بریده اند، القای بیرون از مجموعه نظام سلامت است. همکاران ما در این روزها و شب ها بسیار اذیت شدند، اما همچون کوه ایستاده اند و تا آخرین لحظه مدیریت این بیماری ایستاده اند و در مهار و مدیریت بیماری به طور شبانه روزی تلاش می کنند.
نمکی گفت: از همه عزیزانی که در این راه به ما کمک می کنند، از قرارگاه عملیاتی و وزیر کشور، وزیر راه، وزیر ارتباطات، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و همه مجموعه دولت و همه بزرگوارانی که در سازمان های بیرون دولت، مثل بسیج و نیروهای مسلح و ناجا و قوه قضاییه و دادستان های سراسر کشور، استانداران، فرمانداران، سازمان های مردم نهاد تشکر می کنم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: