bazarnews

کد خبر: ۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
اقبال دوباره بازار به محصولات شیمیایی خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان عبور کرد.

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام صنایع چوب خزر کاسپین حدود ۲۸۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.
در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف های خرید حدود سه هزار و ۱۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف های فروش ۹۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان می رسد.
به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ، تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف  خرید « چخزر »، «خودکفا» و «کگهر» به چشم می خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۳۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.
ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۶۵میلیارد تومان (۳۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۳۵میلیارد تومان (۷۹درصد کل) می شود، همچنین حجم صف های خرید در ۶۸نماد و حجم صف های فروش در ۱۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۵۲.۶درصد کل تعداد سهام آن می رسد.
«محصولات شیمیایی» محبوب ترین صنعت امروز با خالص تقاضای حدود ۳۹۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۳۰۶میلیارد تومان می شود، از سویی دیگر گروه « هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۹۵میلیارد تومانی همراه است.

برچسب ها: صف خرید ، صف فروش ، بورس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: