bazarnews

کد خبر: ۸۰۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه مربوط به اعمال مدرک دوم معلمان را تأمین خواهم کرد تا فرهنگیان بتوانند از امتیازات مربوط استفاده کنند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در برنامه لایو اینستاگرام درباره امتیاز مدرک دوم فرهنگیان توضیح داد: از وزارت اموزش و پرورش انتظار داریم همان اقدامی که درباره مدرک دوم فرهنگیان انجام داد را اجرایی کند.

وی افزود: در مورد سال آینده نیز مجوز آن را صادر خواهیم کرد تا طبق ماده ۲۸ قانون الحاق استفاده می‌کنیم تا بتوانند از امتیازات مدرک دوم بهره‌مند شوند و تبعیض بین دکترای آموزش و پرورش و وزارتخانه‌های دیگر برطرف شود.

 وزارت آموزش و پرورش مکلف است در سال ۱۳۹۹ نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند. بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف ۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تأمین می‌شود و از بهمن ماه امسال قابل اجرا است.

اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه‌های سنواتی است.

پایان پیام/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نورالدین باباعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باسلام خدمت آقای نوبخت از اینکه در باره اجرای کامل رتبه بندی معلمان صحبت کردید باعث خوش حالی فرهنگیان مخصوصا فرهنگیانی که امسال در حال بازنشسته شدن هستند واقعا اگر این کار را انجام بدهید پیش خداوند بزرگ رو سفید خواهی شد چون کمک بزرگی به معیشت فرهنگیان خواهید کرد و ،،،مطمئن باشید دعای خانواده بزرگ فرهنگیان بدرقه راهتان در کل زندگی خواهد شد فرهنگی در حال بازنشتگی نورالدین باباعلی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: