bazarnews

کد خبر: ۸۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
امروز قیمت سکه بهار آزادی در پایان معاملات با کاهشی در محدوده ۱۳۷ هزار تومان در کف کانال ۱۲ میلیون تومان ایستاد.

نرخ اونس طلا در پایان معاملات بازار تهران و عصر امروز به ۱۸۵۹ دلار و ۸۰ سنت رسید که رشدی بیش از ۲۲ دلار را گواهی می دهد. با این حال قیمت سکه بهار آزادی امروز ۱۲ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان در عصر معامله شد و بهای سکه طرح قدیم نیز در حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش شد.
در بازار امروز قیمت نیم سکه ، ربع سکه و سکه گرمی افزایش اندکی را تجربه کردند. بر این اساس بهای هر قطعه نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و بهای هر قطعه ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و بهای سکه گرمی دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود اما فعالان بازار درباره آینده بازار سکه و طلا چه می گویند؟ 
بسیاری معتقدند با توجه به افزایش قابل توجه نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی فردا ممکن است روند قیمت ها افزایشی باشد . به عبارت دیگر پیش بینی معاملات رشدی در محدوده صد هزار تومان را در ساعات اولیه روز نشان می دهد . باید توجه داشت که حباب قیمت سکه امامی همچنان در محدوده ۸۰۰ هزار تومان است از این رو ممکن است افزایش عرضه بتواند مانع از افزایش قیمت سکه در بازار شود. قیمت سکه امروز در حالی کاهش یافته بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان گزارش شد که البته افزایشی بسیار اندک را گواهی می دهد . فعالان بازار معتقدند که کانال ۱۲ میلیون تومان کانال مهمی برای سکه محسوب می شود و عبور از این محدوده با مقاومت بازار روبروست .

برچسب ها: طلا ، اونس جهانی ، قیمت سکه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: