bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
قیمت اوراق مسکن نسبت به حدود دو هفته پیش روند کاهشی داشته و طبق آخرین قیمت، متاهل های تهرانی برای این اوراق باید ۲۸ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان پرداخت کنند؛ درحالی که این رقم در دو هفته قبل حدود ۳۵ میلیون تومان بود.

تسه (اوراق) فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال گذشته حدودا ۶۰ هزار تومان قیمت دارند و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیر با قیمت ۵۹ هزار و۵۰۰ تومان، در مرداد با قیمت ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان و در شهریور با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد می شود.
قیمت اوراق مهر، آبان و آذر سال گذشته نیز ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۹ هزار و ۴۰۰۰ تومان بوده و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز با قیمت های ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان، ۶۰ هزار تومان و ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شود.
قیمت تسه از فروردین تا آبان سال جاری
تسه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به ترتیب ۶۱ هزار تومان، ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان و ۶۰هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارند. هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان، در مرداد با قیمت ۶۰ هزار تومان و در شهریور با قیمت ۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد می شود.
این اوراق در مهرماه ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در آبان ماه نیز ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشته اند. این گزارش نیز بر اساس قیمت تسه در آبان ماه نوشته شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: