bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
نگاه ما در بودجه امسال نگاه حمایتی به اقشار کم در آمد است تا این بخش از جامعه مورد حمایت قرار گیرند؛ پیام بودجه به افراد کم‌درآمد این است که شما تنها نیستید.

رئیس‌جمهور گفت: نگاه ما در بودجه امسال نگاه حمایتی به اقشار کم در آمد است تا این بخش از جامعه مورد حمایت قرار گیرند؛ پیام بودجه به افراد کم‌درآمد این است که شما تنها نیستید.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: امسال قبل از موعد مقرر در دوازدهم آذرماه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کردیم. بودجه امسال به اعتقاد من یک بودجه راهبردی است یعنی با همه بودجه‌های  ۷ سال قبلی که دولت آنها را تقدیم کرده تا حدی متفاوت است. اولین پیام  بودجه این است که یک چشم‌انداز بسیار روشن و امید بخشی برای ۱۴۰۰ داریم؛ البته این بر مبنای این نیست که ما می‌خواهیم با کسی مذاکره کنیم.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی در کشاورزی، صنعت هم در ۶ ماهه اول نسبت به ۶ ماهه سال گذشته و هم ۳ماهه دوم تابستان نسبت به ۳ ماهه دوم سال گذشته کاملا مسیر امیدوار کننده است. بنابراین اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است واین پیام از طریق اینکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خواهیم فروخت، اعلام کردیم. سال آینده هم قدرت داریم که دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت تولید کنیم و هم قدرت فروش داریم یعنی تولید می‌کنیم و خواهیم فروخت. 

وی ادامه داد: دنیا این پیام را به خوبی دریافت کند که ایران شرایط تولید و فروش نفتش با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود. البته ممکن است کاسبان تحریم از این علامت خوشحال نشوند اما این چراغ امیدی برای ملت برای سال آینده است. 

رئیس‌جمهور گفت: نگاه ما در بودجه امسال نگاه حمایتی به اقشار کم در آمد است تا این بخش از جامعه مورد حمایت قرار گیرند؛ پیام بودجه به افراد کم‌درآمد این است که شما تنها نیستید.

برچسب ها: رئیس جمهور ، بودجه ، لایحه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: