bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
دوران یائسگی را نمی‌توان به تعویق انداخت و اگر زنان در این موقعیت از هورمون درمانی استفاده کنند، در معرض حمله قلبی و سکته‌های مغزی قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، مصرف مداوم داروهای هورمونی خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد، به همین دلیل به زنان توصیه می‌شود جهت کنترل دوران یائسگی، از پزشک متخصص زنان راهنمایی بگیرند.

با مراجعه به دکتر می‌توان بهترین و کم‌عارضه‌ترین روش را برای کنترل یائسگی انتخاب کرد. اما پیدا کردن پزشک خود برای این موضوع بسیار سخت است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به شما سایت های معرف پزشک را معرفی کنیم. 

سایت‌های معرف دکتر یائسگی در ایران

انتخاب پزشک مورد اعتماد به صورت آنلاین

سایت و اپلیکیشن های زیادی هستند که انتخاب پزشک را برای شما آسان کرده‌است. گاهی یک تجویز و تشخیص اشتباه می‌تواند جان افراد را به خطر بیاندازد و خانواده‌ها را داغدار کند پس باید در انتخاب پزشک به شدت توجه به خرج داد.

بنابراین، استفاده از سایت های رزرو آنلاین شاید هم بد نباشد زیرا که در کمترین زمان ممکن ارتباط شما را با پزشک مورد نظر برقرار میکنند. این سایت ها با رویکرد اقتصادی و غنیمت دانستن وقت افراد، پزشکان حاذق نزدیک به محل زندگی‌تان را به شما معرفی می‌کنند. معمولا این سامانه ها روی دو پلتفرم وب و موبایل قابل دسترسی است.

نوبت دهی آسان دکتر یائسگی با سایت های رزرو آنلاین وقت قبلی دکتر

سیستم نوبت‌دهی این سایت ها بسیار ساده است، تنها کافی است تخصص مورد نیاز خود را در این برنامه وارد کنید و در ادامه فهرستی از بهترین پزشکان در آن رشته را مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید که پزشکان نزدیک به خود را پیدا کنید، می‌توانید از قسمت فیلتر، محدوده جغرافیایی خود را انتخاب کنید و فهرست دکترهای آن منطقه را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به رزومه پزشک دسترسی داشته باشید و علاوه بر این، سابقه اجرایی و اطلاعات تحصیلی دو پزشک را مشاهده کنید.

سایت‌های معرف دکتر یائسگی در ایران

در قسمت نظرات می‌توانید نظر افرادی را که از پزشک مورد نظر برای درمان خود استفاده کرده‌اند، ببینید و در صورت تمایل برای گرفتن وقت اقدام کنید. بعد از این که پزشک مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید به کمک تقویم موجود در برنامه زمان‌های خالی را ببینید و زمان مناسب با وقت خود را انتخاب کنید.

این وب سرویس ها با تمام توان خود برای بهتر شدن این سیستم تلاش می‌کنند و اگر در هر مرحله‌ای از فرآیند نوبت‌دهی به مشکل برخوردید یا نتوانستید از این برنامه ها استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ها تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

بهترین های یائسگی در فضای آنلاین

شاید برای اکثر مراجعه‌کنندگان این سوال پیش بیاید که این سایت ها پزشکان خود را چگونه انتخاب می‌کند و چه معیارهایی را در انتخاب دکتر رعایت می‌کند.

در این سایت ها سه مورد سابقه تحصیلی، سابقه اجرایی و میزان رضایت بیمار در اولویت قرار دارد و تمام پزشکان موجود در این سایت از این سه فیلتر عبور کرده‌اند.اکثر پزشکان یائسگی این سایت ها در دانشگاه‌های معتبر ایران و خارج از کشور تحصیل کرده‌اند و اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار بیمار قرار می‌دهند.

این وب سرویس ها پزشکان ماهر و خوش‌نام را در سامانه نوبت‌دهی آنلاین خود قرار داده اند و برای این که بیمار از انتخاب خود مطمئن باشد، بیمار می‌تواند پرونده پزشکی و سابقه پزشک را ببیند.اما مهم‌ترین مساله در انتخاب پزشکان، میزان رضایت بیمار است. این که بیمار چه اندازه از کار پزشک رضایت داشته باشد.

سایت‌های معرف دکتر یائسگی در ایران

پزشک باید تمام شرایط بیمار را درک کند که این سایت ها در حال جمع‌آوری یک بانک اطلاعاتی قدرتمند میباشند تا بتوانند میزان رضایت بیمار از پزشک را پیدا کنند و در اختیار مراجعه‌کنندگان دیگر قرار دهند.

بانک سلامت

در سایت و اپلیکیشن های اینچنینی می‌توانید به یک بانک اطلاعاتی در حوزه پزشکی دست پیدا کنید و اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز کنید. با حمایت از این مجموعه ها در پیشروی پزشکی ایران سهیم باشید و اگر در هر زمانی به مشاوره، پرسش یا مطلب خاصی نیاز داشتید، از طریق درگاه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان این مجموعه ها تماس بگیرید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: