bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
رئیس کل دادگستری استان فارس صبح امروز با هدف بررسی روند اجرای تصمیمات گذشته از کارخانه افزار کیمیای فارس بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی روز گذشته در بازدید از بخش های مختلف واحد تولیدی کیمیا افزار به صحبت با کارکنان و کارگران پرداخت و بر عزم جدی مجموعه قضایی و حمایت حقوقی دادگستری استان از واحدهای تولیدی تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه روند اجرای برنامه های دستگاه قضایی در مسیر کمک به جهش تولید معطوف به امسال نخواهد بود گفت: همانگونه که در سال گذشته نیز این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار داشت از این پس نیز موضوع حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات بدون توقف در برنامه های آتی دستگاه قضایی خواهد بود.
این مقام ارشد قضایی استان اظهار امیدواری کرد و افزود: در آینده ای نزدیک به جای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، توسعه و گسترش هرچه بیشتر واحدها در دستور کار ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان قرار می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: این موضوع با اصلاح برخی ساختارهای اداری و حمایت های همه جانبه دستگاه های اجرایی و نظام بانکی قابل تحقق است و در این روند دستگاه قضایی نیز با اراده در کنار سایر مجموعه ها با حمایت های حقوقی و قضایی خود تسهیل کننده مسیر توسعه صنعت، کارآفرینی و اشتغال در استان خواهد بود.
گفتنی است رئیس کل دادگستری استان فارس در این بازدید ضمن بررسی مصوبات گذشته با استقبال از روند توسعه و گسترش و رونق این واحد تولیدی و جذب بیشتر کارگر در این مجموعه بیان داشت دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد فعالیت یک واحد تولیدی تحت تأثیر مشکلات حقوقی قرار گیرد و به روند تولید آن لطمه وارد شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: